Jokko88 Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Det har vært veldig lite informasjom om dette spillet det siste året. Er det noen som vet noe om hvor langt de er i produksjonen og når det kommer?
Dinsdale Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 (endret) Nei, vet bare at mannen bak, Peter Molyneux, har fått en "ridderorden" av dronningen i england. Sjekk produktsiden til gamer.no Endret 10. januar 2005 av Dinsdale
Ozelot Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 (endret) Nei, vet bare at mannen bak, Peter Mo...., har fått en "ridderorden" av dronningen i england. Sjekk produktsidene til gamer.no Får sikkert fortgang i sakene da. Endret 10. januar 2005 av Ozelot
Bruun Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Håper 2'ern har et enklere grensesnitt enn den første. Jeg likte ikke styringen, og spillet ble fort ganske kjedelig.
Snorre Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg skjønte meg ikke helt på 1-eren. Forsto ikke helt campaign-delen. Håper at jeg skjønner det bedre nå som jeg er blitt 16
sixx Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Håper 2'ern har et enklere grensesnitt enn den første. Jeg likte ikke styringen, og spillet ble fort ganske kjedelig. Enig med deg ja... Hadde heller ikke skadet med litt bedre lyd...
Sandiz Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Black and white var jo genialt, eneste er vel at spillet blei utrolig vanskelig når man kom til det mappet hvor den andre guden regna ildkuler mot landsbyen, og tutorialen var utrolig kjedelig
Bruun Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 ...eneste er vel at spillet blei utrolig vanskelig når man kom til det mappet hvor den andre guden regna ildkuler mot landsbyen... Dit kom jeg, men ikke lengre
knutby Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Samme her genialt spill helt til fireball banen..
Jokko88 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 Black and white var jo genialt, eneste er vel at spillet blei utrolig vanskelig når man kom til det mappet hvor den andre guden regna ildkuler mot landsbyen, og tutorialen var utrolig kjedelig Jeg elsket spillet, men hatet den der fireball bana. Håper at det kommer ingo om spillet snart..
kris33 Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Hater dere fireball banen? Morsomt bilde :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Jokko88 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 Hater dere fireball banen? Morsomt bilde :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Det der er jo piler, men alikevel ild.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå