Gå til innhold

problemer med cs 1.4!!!!!!!!!!!!111


Royzer

Anbefalte innlegg

Jeg bruker å spille cs en del og med ver. 1.3 gikk det ganske greit, men i ver 1.4 hadde jeg mye problemer!!!!!! Jeg har en skikkelig drittmaskin med AMD-K7 500mhz prosessor, 64 mb ram og et PCI TNT2 skjermkort med 32mb. Dette skulle jo være nok for å spile cs siden kravene er 266mhz cpu, 32mb ram og man trenger ikke grafikkort. Hva kan være galt??!!!!!

Jeg har også et problem til. Når jeg linker med kameratene mine klarer jeg ikke å koble på serverne deres. Det kommer opp en feilmelding som sier "Connection timed out". Men jeg klarer lett å koble meg til dod. Hvis noen kan hjelpe meg så please fortell meg hva jeg skal gjøre??????!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehh, flere hadde vært interisert å hjelpe hvis du hadde forminsket bruken av utropstegn. Men hva er egentlig problemet ditt?? Du sier du har mange problemer med cs 1.4 men nevner bare at du ikke kan connecte til kameratene dine.

 

Og når det gjelder "Connection timed out" har du prøvd å bytte nettverkskort??

Noen av de jeg har linket har hatt samma problem og de bytta nettverkskort og da funka det.

 

_________________

Abit KT7A-RAID

AMD Athlon 1GHz

GeForce2 MX400(Core:175@210,Mem:166@201)

512mb SDRAM

Seagate 60gb 7200 RPM

Aopen Midi tower ATX HQ45 Grey

 

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-06-11 19:45 ]

Lenke til kommentar

Vel, slik er det, vennene kan koble til en server som jeg lager men jeg har problemer med å koble meg på deres servere. Jeg klarte det en gang å koble meg på dem men da hadde jeg ikke et kart som de hadde, så jeg lasta det ned fra servern og kom meg etterpå inn. nettverkskortet mitt er et UNEX FAMILY ADAPTER.

Jeg har TCPIP, IPX, og NETBEUI protokoller innstalert.

 

Men når vi f.eks. spiller Alien versus Predator, Age of Empires, Half-Life osv. går alt helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...