mobilfreek Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 er det noen som vet om det går ann å få tak i kit i bærum?? må bare få spillt wow eller så går jeg fra chill til mad!
mobilfreek Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Skrevet 9. januar 2005 (endret) ingen som bor i bærum eller§ jeg må vite dette jeg skal teste å kjøpe det i morgen Endret 9. januar 2005 av mobilfreek
avtrekkeren Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Du får ikke kjøpt det i morgen.... Pre-order kitsa var utsolgt bare en dag eller to etter de ble lagt ut for salg, ingen butikker har disse nå...
purpledonkey Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 er du dust eller? folk har jo skrevet her hver dag om hvor de har kits igjen.... de hadde en del igjen på spiderman i oslo(kirkegata) i forige uke. du kan jo sjekke der. hvertfall bare bullshit at alt ble utsolgt første dagen
mobilfreek Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 takk for at du kallte meg dust skal sjekke på spiderman eller ringer dit først da
purpledonkey Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 hehe var ikke til deg, men til han som påsto at det var tomt overalt. blir iritert når folk skriver ting som jeg VET er 100% bs...
mobilfreek Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 har ringt til elkjøp og spaceworld det er utsolgt der men det kan hende det er på lefdal har ikke sjekka der
eXZire Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 De butikkene som ikke ble utsolgt for WoW kit etter tre dager, tilhører unntakene
da Gauss Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg fikk tak i kit fra Spiderman i Oslo i går, 13/1. Da ventet de også inn noen flere i løpet av dagen (ca 10 til?). Måtte litt logistikk(les:bruke en kompis i Oslo) til da jeg bor i Trondheim, men heldigvis trenger man bare beta-key'en, ikke hele boksen (går over telefon). Endelig er jeg i gang, woohoo! Lykke til, dere andre som fremdeles leter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå