hansol123 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 kjøpte meg richard burns rally i estland for noen dager siden for 175kr norske. syntes det var veldig billig så jeg kjøpte meg det. når jeg kom jeg og skulle spille det krasjer pcn når men kommer til main menu og jeg må starte pcn på nytt! her er specs: amd atlon 2200+ 1.8 ghz power color 9600xt 512 ddr ram msi km4m har oppdater via drivern,directx,lyd driverne og lan drivern og siste ati driver uten nytte men jeg har ikke service pack 2 kan dette vere problemet????? takker for svar
GulliveR Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Eg har same problemet sjølv, og eg har ikkje nokon ide om kva som kan vere galt. Eg har innstallert alle pachar til spillet, både i rekkefølge, og berre berre den siste patchen, Eg har innstallert alt eg kan finne av drivere og eg har SP 2. Er det nokon der ute som veit kva problemet kan vere?
Dragon Hunter Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Prøv å laste ned nyeste versjon av DirectX, at du har 9.0c betyr ikke at du har nyeste versjon. Det kom en ny versjon med nye drivere i februar i år, denne øker kompatibilitet o.l. betraktelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå