verwooks Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 http://itavisen.no/art/1298881.html De 20 sentralene som bygges i første omgang ligger i kommunene Tønsberg, Nøtterøy, Holmestrand, Borre, Tvedestrand, Søgne, Farsund, Tysvær, Sandnes, Klæbu, Lenvik, Sortland, Fauske, Alstahaug, Gran i Oppland, Oslo, Nesodden, Enebakk og Nes i Akershus. Skal være ferdig i August (2002) Dette er vel positivt ? ;> (for alle andre enn oss som bor på bygda, spesielt i telemark)
Caddy Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Og oss som bor på motsatt side av byen der Søgne ligger... Men kan ikke si at jeg er interresert i å ha Telenor ADSL alikavel... (SÅ HOLD DERE UNNA!!!)
Uderzo Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Ja..dette er positivt. Jeg har ventet i år og dag på ADSL, og endelig kommer det til Enebakk. Gleder meg villt:D
Kjetil Lura Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Quote: Caddy skrev (2002-06-11 16:18):Og oss som bor på motsatt side av byen der Søgne ligger... Men kan ikke si at jeg er interresert i å ha Telenor ADSL alikavel... (SÅ HOLD DERE UNNA!!!) du kan bruke noen av de andre,men det var du vel klar over at du kunne,ikke sant eller var det bare for å klage på telenor du sa det.Kjetil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå