Gå til innhold

Moderator(er) i lyd og bilde?


Anbefalte innlegg

QUOTE (atrax @ 08/01/2005 : 14:41)
Men om HalTan skal bli moddis, rimer det dårlig med alle de syrlige og sarkastiske kommentarene han pleier å komme med til alt og alle. Tror det er en viktig del av HalTan, og med mindre dere vil miste den HalTan dere kjenner, bør han ikke bli moderator. :p

Pøh. Jeg selger min sjel for makt. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (HalTan @ 08/01/2005 : 23:00)
QUOTE (atrax @ 08/01/2005 : 14:41)
Men om HalTan skal bli moddis, rimer det dårlig med alle de syrlige og sarkastiske kommentarene han pleier å komme med til alt og alle. Tror det er en viktig del av HalTan, og med mindre dere vil miste den HalTan dere kjenner, bør han ikke bli moderator. :p

Pøh. Jeg selger min sjel for makt. :p

Tviler egentlig ikke :huh:

Lenke til kommentar

Angående en mulig nominasjon : det er viktig at den som blir nominert er rolig, balansert, kunnskapsrik, ufeilbarlig, ekstremt populær og har damer i fleng.

 

Det er klart jeg stiller! :w00t:

 

 

Seriøst, hva med Zyklon? Han freser ofte rundt på forumet, og holder generelt en god/morsom tone.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Zyklon er psilocybe light (det betyr at han passer som mod). Det trengs ikke forferdelig mye moderering i Film/tv, men skjer det noe så er jeg der.

Lenke til kommentar

Eg tror likevel Zyklon kan bli bra mod. Altså, dere som sier at han ikke kan bli mod pga. Schnappi...... Altså, man skal respektere andre's meninger, det gjelder også musikksmaken.

Man skal dømme indivuelt..

 

Zyklon virker til å være en kar som gjør AKKURAT dette, så derfor synes eg han skal bli "the o'holy mod of music". :)

Lenke til kommentar

Hvis folk blir flittigere til å bruke Report knappen hadde det blitt noe bedre. Dessuten er jo psilocybe ofte innom, og nå som SnowDOG_ har tilgang til å moderere der trengs det kanskje ikke flere. Det hadde jo selvfølgelig vært praktisk, men det er heller ikke noe poeng med "overkill". Og jeg er enig med han som sa at sarkastiske folk ikke egner seg som moddis ( no offence hæltis)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...