co2 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) Ble lagt ut på www.halflife2.net PickItUp, Day Of Defeat: Source's character animator, has revealed more information on how the work with DOD: Source is coming along in a post on the official Day Of Defeat forums: "It will be a 95% straight port. Codemonkey Mathew Boone has worked up a couple of really great features that are not really new, but are rather better implementations of current features. Wavemaster Kelly Thornton's sounds are great. Model Genius Jakob Jungels is really taking advantage of Source and creating some terrific artwork. Hammer Guru's Iikka Karanen and Tim Holt are working their magic on a few of the maps. And I, John Morello II, have done NOTHING! LOL! So there's the other 5%." This sounds very exciting, and from the looks of it, there doesn't seem to be much more for the team to work on, thence the game could be getting wrapped up and hopefully released soon. Dette blir bra Endret 8. januar 2005 av co2
smetho Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Er bare redd folk blir skuffet da "mange" gjerne tror endringene vil være større enn de er. Er som de sier en 95% port, altså ikke store endringene....enda Aner jeg en HL:S-reaksjon i nærmeste fremtid?
TDK Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Hvis dette blir HL:S rewinded, blir jeg skikkelig sur... Hl source var jo lureri!
pronoob Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 er ikke CS:S også en nesten ren port? Det sier de men sammenlign de så ser du at det er to helt forskjellige spill.
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Hvis folk her greier og tenke litt lenger enn nesa, så skjønner man fort hva source vil gjøre for et spill som Day of Defeat. Den grafikken, lyden og fysikken vil gjøre UNDERVEKER på slagmarken og generere uendelig mer dynamiske slag. Det er absolutt ikke meningen fra utviklerne sin side og lage en direkte port, og forandringene ifølge dem selv er betydelige. Det er bare å vente og se - for dette kan fort bli utrolig bra!
TCi Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) HL Source: Direkte port med noen få modifikasjoner CS Source: Portet og overhalet. DoD Source skal etter min forståelse være noe i likhet med CS Source, men ikke like stor grad.. Endret 8. januar 2005 av TCi
smetho Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Hvis folk her greier og tenke litt lenger enn nesa, så skjønner man fort hva source vil gjøre for et spill som Day of Defeat. Den grafikken, lyden og fysikken vil gjøre UNDERVEKER på slagmarken og generere uendelig mer dynamiske slag. Det er absolutt ikke meningen fra utviklerne sin side og lage en direkte port, og forandringene ifølge dem selv er betydelige. Det er bare å vente og se - for dette kan fort bli utrolig bra! Men jeg har en lang nese Neida, riktig det du sier, men graden av endringer og utnyttelsen av motoren ved denne utgivelsen (porten) er nok begrenset i forhold til å bygge et helt nytt spill (noe vi heller ikke hadde ventet). Som de sier er ca 5% endret/nytt, altså er det begrenset hvor anderledes spillet blir. Same shit in different wrapping (brukte ordet shit, men det er absolutt IKKE beskrivende for DOD ). Håper de tar i bruk fysikken på en bra måte, noe som kan (som du nevner) gjøre gameplayet mer dynamisk Gleder meg ihvertfall
pronoob Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Hvis folk her greier og tenke litt lenger enn nesa, så skjønner man fort hva source vil gjøre for et spill som Day of Defeat. Den grafikken, lyden og fysikken vil gjøre UNDERVEKER på slagmarken og generere uendelig mer dynamiske slag. Det er absolutt ikke meningen fra utviklerne sin side og lage en direkte port, og forandringene ifølge dem selv er betydelige. Det er bare å vente og se - for dette kan fort bli utrolig bra! Og hvis du hadde sett på de screens som er ute hadde du sett at det er minimalt med forandringer, vet ikke i hvilken grad de representer for mye som blir forandret i fullversjonen, men det tyder jo på at det er mindre enn du tror.
co2 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 De bildene representer ingenting, de er av tidlig alpha versjon, med andre ord nesten ikke blitt gjort noe med
pronoob Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 De bildene representer ingenting, de er av tidlig alpha versjon, med andre ord nesten ikke blitt gjort noe med Vel slik jeg ser på det, blir det lignendes hl:S med ikke så veldig mye forandret, ellers blir det som cs:s hvor alt er forandret og de som engang var gode ikke lenger er det i det hele tatt, med fucket netcode osv.
TCi Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Vel slik jeg ser på det, blir det lignendes hl:S med ikke så veldig mye forandret, ellers blir det som cs:s hvor alt er forandret og de som engang var gode ikke lenger er det i det hele tatt, med fucket netcode osv. Det er ikke bare nettkoden som er problemet i CS Source/HL2 MP. Det finnes mange grunner til at spillene lagger. Fysikk har alltid vært en bekymring for spillutviklere i MP spill. Grunnen til at ting lagger kan være at de som spiller på serveren har ulikt nettkobling slik at de med dårlig ping påvirker de andre på serveren og spillet er ikke satt opp riktig etter hvilken tilkobling brukeren har. På servere der alle brukerene har tilnærmet lik ping er det minimalt med problemer angående dette. Og dette vil bare blir forbedret med tiden pga. tilkoblingene blir bare raskere og raskere. Og angående grafikken, DoD Source blir ikke en direkte port. Den blir heller ikke like overhalet som CS Source, men noe midt i mellom. Her er en meget lang Q&A om DoD Source: http://www.dayofdefeat.net/forums/showthre...&threadid=39444
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå