Gå til innhold

Tråden kan nå slettes!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo et utroligt fet design på den. og 512mb minne holder. så jeg hadde hvertfall kjøpt den ;) (vis jeg ikke hadde hatt mp3 spiller)

mvh Erik_s

Skrevet

Jeg har bydd, men vant ikke. Han hadde flere stykk på lager, og fikk dermed tilbud om å kjøpe.

Beskjed fra QXL:

En selger på en av auksjonene du har gitt bud på, har flere antall å selge av sin gjenstand.

Selgeren tilbyr deg derfor å kjøpe:

512 Mb! Utrolig bra MP3/WMA med FM-radio!

Pris: 750,00 NOK

Antall: 1

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, men er noe som heter lyd kvalitet vetdu. Er ikke så veldig ofte Mp3 spillere til 179.50 som har 60GB er gode. :p

Var et eksempel hvis det var folk som ikke skjønte det.

• 2 uker senere...
Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...