The_evil_blue_toad Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Nå kommer du fram til siden for nedlasting av klient om du går til WoWs europasider http://en.wow-europe.com/ Edit: beklager for å være veldig kortfattet, men dere skjønner sikkert Endret 7. januar 2005 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Men man kan ikke lage account og begynne å spille ennå Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Noen som veit om det går med den gamle euro CB clienten som jeg har allerede lastet ned? Dette er navnet på den 'nye' clienten på sidene til WoW: WoW-1.1.2-Installer-Downloader-enGB.zip Det er v. 1.1.2 jeg har nå, men lasta den ned via en .torrent fil. Kanskje ingen som veit... men spør alikevel Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Hehe, men måtte nesten hyle og skrike. Det er jo på mange måter i gang. Nå kan det umulig være snakk om mer enn timer Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 In preparation for the start of the Final Beta, you can start downloading the game installer in your preferred choice of language (English, French or German), using the links below.......... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Enig, er vel ikke snakk om mange timene nå Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Finally, our prayers have been heard! Lenke til kommentar
riversen Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Regner med det er flere enn meg som har problemer med å i hele tatt få lastet opp hverken www.wow-europe.com eller www.worldofwarcraft.com? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Får håpe at det starter i løpet av helgen. Jeg har jo vært uten WoW siden de stenge serveren i denne uken Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 La oss sprette en flaske vin!! (nesten) Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Enig, er vel ikke snakk om mange timene nå Får da ikke håpe noe annet... har så sinnsykt lyst til å få prøvd WoW for første gang. Nå har jeg lest og lest på nettet i flere måneder(år ) om alt som jeg har funnet, selv om det bare har vært littegranne relatert til WoW. Edit: leif Endret 7. januar 2005 av xaith Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg lasta ned EU CB-klienten for noen dager siden. Lastet nå ned Blizzard-downloaderen, og lagret i samme folder som der jeg hadde CB-installen. Det er det eksakt samme innholdet. Mao, de med 1.1.2 kan slappe av, dere har klienten Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Sitter her på vt med 3 stykker som spiller wow Koraen beta, Vil spiller NÅ Frister så inni **** Edit: Her var det liv! Folk poster fort, keep up the good work Endret 7. januar 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg lasta ned EU CB-klienten for noen dager siden. Lastet nå ned Blizzard-downloaderen, og lagret i samme folder som der jeg hadde CB-installen. Det er det eksakt samme innholdet. Mao, de med 1.1.2 kan slappe av, dere har klienten Sweeeet!! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Har 1.1.2 patchet til 1.2.0 nå. Lurer på om jeg skal fjerne patchen for eventuelt å spare tid.... Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Svarte nå som hovedkortet har rykki også Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Føler med deg :cry: Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Hurra! Laster ned nå Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Hurra, seeder nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå