Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JESS! Denne episoden var braaa! :D Beste på evig lenge. Masse action, musikken eide, og Sakura sparka ræv. Den herlige følelsen av at ting endelig gikk framover. (I motsetning til de siste par episodene).

Skrevet

Hva er dette? Bare positivt snakk om en shippuuden episode? :p

Denne episoden var som andre har sagt den beste på lenge. Endelig fikk Sakura vist seg frem.

Skrevet (endret)

ah.. endelig viser de at de fortsatt vet hvordan det skal gjøres! utrolig bra episode denne uken, uten tvil den beste shippuden episoden til nå :)

Endret av Inverno
Skrevet

Enig, beste shippuden episode hittil. Episoden gikk fint fremover idag, denne arcen er nok ferdig til neste gang ifølge previewen til neste episode. Det var en feeet puppet-fight though, og endelig har Sakura begynt å gjøre noe, istedenfor og sette seg i et hjørne og grine og heie på Sasuke..

Skrevet

Flott episode denne uken. Har ikke sett en så bra episode siden episode 1~1xx.

Noen som har sett opp igjen de første Naruto episodene og sammenlignet med de fra rundt filler tidene? Utrolig kvalitets forskjell må jeg si.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Noen som har sett opp igjen de første Naruto episodene og sammenlignet med de fra rundt filler tidene? Utrolig kvalitets forskjell må jeg si.

9358779[/snapback]

Det er jo fordi at de ikke har noe å tegne etter.

Skrevet

9358779[/snapback]

Det er jo fordi at de ikke har noe å tegne etter.

9359573[/snapback]

Og andre tegnere hvis jeg ikke tar helt feil.

Skrevet (endret)

Er enig med de andre og må si at jeg fikk bakoversveis av den siste episoden. Sakura kan altså virkelig sparke ræv... :omg: Denne episoden viser også hvor rå puppet-fights kan være. Forventet virkelig ikke at "Grandma" var så bra! :D Kan ikke vente til neste episode. Lurer på om Naruto og Kakashi kommer til å hoppe lenge etter denne idioten...

Endret av Muse
Skrevet
Lurer på om Naruto og Kakashi kommer til å hoppe lenge etter denne idioten...

9360990[/snapback]

Jeg tror de kommer til å gjøre ferdig Sakura/Grandma fighten først, så Lee/Gai/Tenten/Neji fighten, også kommer Naruto/Kakashi fighten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...