Gå til innhold

Din mentale alder


Kenny000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Over 50! Hva..........!

 

Ubrukelige spørsmål, men ja, jeg hører på P2. Her og nå , og Dagsnytt atten.

 

 

Er det forbudt å være seriøs?

 

Jeg og fikk 50 nå, haha. Testen må være bugga

 

Jeg tok jo p4, vg, sprit, fester hele natta, syden, bruker internett hele tiden osv

Lenke til kommentar
Over 50! Hva..........!

 

Ubrukelige spørsmål, men ja, jeg hører på P2. Her og nå , og Dagsnytt atten.

 

 

Er det forbudt å være seriøs?

 

Jeg og fikk 50 nå, haha. Testen må være bugga

 

Jeg tok jo p4, vg, sprit, fester hele natta, syden, bruker internett hele tiden osv

 

 

Ikke nødvendigvis bugget. Den (nokså useriøse) testen skal teste din mentale alder, ikke din fysiske. Så hvis du er litt moden for din alder, lit veslevoksen o.s.v... så slår det ut på testen...

Lenke til kommentar
Over 50! Hva..........!

 

Ubrukelige spørsmål, men ja, jeg hører på P2. Her og nå , og Dagsnytt atten.

 

 

Er det forbudt å være seriøs?

 

Jeg og fikk 50 nå, haha. Testen må være bugga

 

Jeg tok jo p4, vg, sprit, fester hele natta, syden, bruker internett hele tiden osv

 

 

Ikke nødvendigvis bugget. Den (nokså useriøse) testen skal teste din mentale alder, ikke din fysiske. Så hvis du er litt moden for din alder, lit veslevoksen o.s.v... så slår det ut på testen...

 

 

Veslevoksen er det barn er.

 

 

Jeg tror vi kan slå fast at idoltiden er her. Nå må man være over 50 for å være voksen. Selvfølgelig det reneste sludder, men.....sånn er det blitt når 25 åringer går rundt og oppfører seg som barnslige fjotter.

Lenke til kommentar
Over 50! Hva..........!

 

Ubrukelige spørsmål, men ja, jeg hører på P2. Her og nå , og Dagsnytt atten.

 

 

Er det forbudt å være seriøs?

 

Jeg og fikk 50 nå, haha. Testen må være bugga

 

Jeg tok jo p4, vg, sprit, fester hele natta, syden, bruker internett hele tiden osv

 

 

Ikke nødvendigvis bugget. Den (nokså useriøse) testen skal teste din mentale alder, ikke din fysiske. Så hvis du er litt moden for din alder, lit veslevoksen o.s.v... så slår det ut på testen...

 

 

Veslevoksen er det barn er.

 

 

Jeg tror vi kan slå fast at idoltiden er her. Nå må man være over 50 for å være voksen. Selvfølgelig det reneste sludder, men.....sånn er det blitt når 25 åringer går rundt og oppfører seg som barnslige fjotter.

 

Mange her er jo barn ;

 

men let's face it, om du ikke svarer at du er ute og drikker hver helg og fester til morgens hver fredag, så blir du fort gammel i den testen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...