Gå til innhold

Hvor butikkene til nettbutikkene ligger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne listen har ikke blitt oppdatert på lenge. Jeg har sendt trådstarter en PM og spurt om han fortsatt er villig til å gjøre det. Hvis ikke må vi enten få en ny frivillig og lage en ny sticky, eller bare løsne denne og la den sovne...

 

Edit: Det ser ikke ut som trådstarter har vært innom forumet de siste 12 dagene. Han skal få noen dager til, så løsnes tråden...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Denne listen har ikke blitt oppdatert på lenge. Jeg har sendt trådstarter en PM og spurt om han fortsatt er villig til å gjøre det. Hvis ikke må vi enten få en ny frivillig og lage en ny sticky, eller bare løsne denne og la den sovne...

 

Edit: Det ser ikke ut som trådstarter har vært innom forumet de siste 12 dagene. Han skal få noen dager til, så løsnes tråden...

 

Geir :)

7194028[/snapback]

 

Hadde vært kjekt om noen ville overta, men hvis ingen er villige kan jeg prøve og sette meg inn i det igjen, men har mye skole + at jeg ikke har drevet med stort annet enn WoW i 1 og et halvt år, så er sikkert mye som har blitt flyttet, stengt og/eller opprettet siden den gang. Tar sikkert litt tid før jeg får gjort det.

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hos pcutstyr må du bestille på forhånd, så jeg vet ikke om det teller som "butikk"? Det er vel egentlig bare en "henteluke".

 

Ellers er det viktig å ikke glemme Microplex.no i Sarpsborg:

 

Microplex Norge AS

Trøskenveien 36

1708 Sarpsborg

 

Her trenger du ikke å bestill på forhånd, men du må betale kontant.

 

 

Det pleide å ligge en databutikk under Fredrikstadbrua som het Itech (eller noe), noen som vet om den finnes enda?

Endret av Ole-P
Lenke til kommentar

Fin tråd, særlig når jeg er på jakt etter småting som er lite hensiktsmessig å bestille over nett :)

Akershus:

Pcstyling - Kirkeallèen 8 [slemmestad]

3447485[/snapback]

Men, Slemmestad ligger i Røyken kommune som igjen ligger i Buskerud. Jeg tok en kjapp kikk på kartet, og så vidt jeg kan se, ligger denne butikken ved Rortunet handlesenter som definitivt ligger på Buskerud-sida av grensen.

Lenke til kommentar
Fin tråd, særlig når jeg er på jakt etter småting som er lite hensiktsmessig å bestille over nett :)
Akershus:

Pcstyling - Kirkeallèen 8 [slemmestad]

3447485[/snapback]

Men, Slemmestad ligger i Røyken kommune som igjen ligger i Buskerud. Jeg tok en kjapp kikk på kartet, og så vidt jeg kan se, ligger denne butikken ved Rortunet handlesenter som definitivt ligger på Buskerud-sida av grensen.

7547138[/snapback]

Da har jeg fikset dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...