Gå til innhold

Hvor butikkene til nettbutikkene ligger.


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Netshop Oslo:

Hentelager åpent!

 

Som kunde hos Netshop kan du nå hente varer i Oslo. Ved bestilling av varer på våre nettsider www.netshoposlo.no kan du hente varene dine i vår avdeling på Kalbakken i etterkant. Hjertelig velkommen til oss!

 

Buss linje 22 fra Majorstua stopper i Stanseveien.

Stansevn.27 Kalbakken

N-0976 Oslo

Tlf:21531930

Endret av jazzfudge
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

skulle bare si at pcstyilng for snart forhandler i Bodø. En kompis av driver på og starter opp nå for tiden.

 

*Reklame*: han kommer til å sitte og "brife med en pc som han har stylet på neste MultiLAN i Bodø.

 

Er ikke siker på om når han kommer med butikk, hvis det blir butikk. eller noe slikt. Han er litt hemelighets full for tiden, får ikke så mye ut av han, menmen.. Det er det jeg vet..skulle bare si det.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Netshop har en kul sjappe i Oslo. Denne kjappa er den beste i Oslo av de jeg har besøkt, etter min mening... sammenlign f. eks. prisene på prosessorer (AMD iallfall, har ikke sjekket Intel) hos netshop og datakjeden-butikkene i oslo... de fleste er 1-2 hundrelapper billigere hos netshop!

 

Og de dyreste AMD-prosessorene (de som koster minst 3-4 tusen) er faktisk fra 500 til 1000 kroner billigere hos netshop enn datakjeden!

 

www.netshop.no (derfra ledes du til en side kalt www.netshoposlo.no)

 

Jeg husker dessverre ikke adressen sånn på farta, men det ligger i et bilstrøk på Kalbakken/Ammerud/Grorud (en av de 3, husker ikke hvilket). Konkret adresse finnes seff på websiden ;)

 

Det er den eneste bakdelen med den sjappa da... ligger litt dårlig til. Begge datakjeden-butikkene i Oslo har jo mye bedre beliggenhet. Altså kort kjørevei dit for meg men stovner og møllergata f. eks. vil jo såklart ha langt flere besøkende.

 

Ellers har jeg erfaring med Datasupply og Digital Impuls i Oslo. Førstnevnte ligger i en dårlig beliggenhet. Digital Impuls ligger like ved siden av datakjeden i byen, og det er også problemet... skal jeg først ha noe og er i det området, så går jeg liksom ikke til digital impuls, når datakjeden har butikk noen meter unna med bedre utvalg... men samtidig skal det sies at de har noen nerdete ting som datakjeden ikke har... noen kule kabinetter/kjøleribber og den slags.

Endret av aabxx
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Netshop.no har butikk i Oslo, dvs. butikk og hentelager.

Adressen er Stanseveien 27.

 

Det går buss ut dit også (nr 22, evt. 31 til Grorud og så buss derfra (nr 71?) et par minutter mot sentrum), men det greieste er nok å ta bil.

Har vært der å kikka, det er veldig ålreit å se hvordan maskinene ser ut før du handler. Sier litt mer enn et bilde på web'en... :cool:

Endret av enga_patriot
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...