-Teddy- Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Har så lite musikk på pc'en og er lei av det jeg har, har bare 1,8GB.... Ikke nok til å fylle opp en ipod engang om jeg hadde hatt en! Noen sanger jeg syns er ålreit å spille: -Stratovarous -Hoobastank -Liker musikk som O-Zone Dragostea Din tei, men bare remixen, og den liker jeg i en time. (Syns det er helt greit med masse sanger som jeg liker i en time ) -Yello! -Are og Odin (Slik timesmusikk) Men please ikke bare si at jeg har dårlig musikksmak, selvom det mulig er tilfelle. Lurte på om noen har noen tips til musikk jeg liker? *Må ha mer musikk*
Nidhogg Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 få taki albumet Apocalypse Dudes av Turbonegro du Da får du plutselig kjempegod musikksmak med en gang
-Teddy- Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Snakker ikke om å endre musikksmaken, men å prøve å finne noe musikk jeg liker. Skal sjekke Apocalypse Dudes
sixx Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 du liker stratovarius ja...sjekk ut sonata artica elelr ølguttene siden du liekr are og odin...
flodhest Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Er dette en slags quiz? Nei, du skal komme med forslag til musikk du tror trådstarter kan like, etter å ha sett hva han hører på nå. Kanskje du kan sjekke ut musikken til Green Day? Eller Iced Earth siden du liker Stratovarius.
-Teddy- Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Er dette en slags quiz? Nei. Følger bare ikke helt med på musikk, så jeg lurer på hvordan musikk dere tror jeg kan like, og få noen tips!
embark Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Filter er skambra. Kan minne litt om Hoobastank. Skjekk ut skiva "Title of Record", da den er den beste.
ukjentbruker Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Sonata artica, Rhapsody(kanskje?), nightwish, soad, Metallica(en shlager), stratovarius?, thrice, three doors down, seigmenn
Jan Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Dolly parton 3 Busserulls Vasseidguttane Vikingarna ATB
TLZ Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Har så lite musikk på pc'en og er lei av det jeg har, har bare 1,8GB.... Ikke nok til å fylle opp en ipod engang om jeg hadde hatt en! Noen sanger jeg syns er ålreit å spille: -Stratovarous -Hoobastank Hoobastank er vel litt lett ny amerikansk metal. System of a Down er også ny amerikansk metal, men det er ikke lett og litt mer "ekte". Stratovarious er power metal. -Jorn -Nightwish -Manowar Bra powermetal, særlig førstnevnte Edit: Fiksa en feil og på tryne setning... Endret 6. januar 2005 av TLZ
Deadringer Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Hoobastank er vel litt lett amerikansk metal. Da liker du sikkert System of a Down, velig bra saker. haha, soad lett metal :!:
TLZ Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Hoobastank er vel litt lett amerikansk metal. Da liker du sikkert System of a Down, velig bra saker. haha, soad lett metal :!: Hmm... SOAD er vel ikke lett metal nei... *skammeseg* *skammesegskiggelig* *straffesegselv*
Jan Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jada, bare pøs på med favorittbanda deres til en som liker Dragostea.
ukjentbruker Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 http://www.braathentekstil.no/rd/schnappi.mp3 Apocalyptica er et ganske greit band, men de synger ikke though.. In Flames burde også hørest
-Teddy- Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 Jada, bare pøs på med favorittbanda deres til en som liker Dragostea. Sa det var slik musikk jeg liker i en time så er jeg så lei av den at jeg kan stappe cd'n langt (...). Har funnet noe her jeg har begynt å høre på Noen av "Filter'ne" bla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå