Glipp Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 for dere som har ventet på alpha versionen at DooM 3 classic, så kan jeg si at den er endelig sluppet.. (kanskje dette er gammelt nytt ?) kan lastes ned herifra husk, dette er alpha version.. inneholder sikkert noen bugs
TDK Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Jaja, det funka ikke for meg. Har nå prøvd og innstalere det to ganger. Både med og uten patch 1.1. NÅr jeg starter nytt game er det helt vanelig, hvis jeg trykker på mods er det bare Doom3 modden som alltid har vært der og når jeg trykker på den og starter skjer det det samme som før.
Glipp Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 på mods knappen til meg så står det doom3 og Doom classic du installerte den på rett plass ja ? default lokasjon trenger IKKE å være rett.. var ikke det til meg.. finn tak i Doom3 mappa di å trykk OK.. så skal det gå fint det
TDK Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Tja, nå funka det og få igang selve classic doom menyen, men med en gang jeg trykker på new game blir bare alle menyene borte mens bakgrunnen blir igjen. Jeg lot den stå i ti min, for og se om den loadet, men den gang ei...
Mala Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Funker ikkje her, kommer inn i start screen til classic doom, der står den!
TDK Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Funker ikkje her, kommer inn i start screen til classic doom, der står den! Me 2! Noen som har en løsning?
Glipp Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 husk, dette er alpha version.. inneholder sikkert noen bugs kan vel ikke gjøre noe annet en å vente
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) Det funker ikke her, får kun opp Doom 3 i mods.. Endret 27. januar 2005 av Vultur Gryphus
Freak627 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 funker ikke her heller! fryser på loadinga når jeg tar new game får nok bare vente til betaen eller når den slippes fult ut ja
gobyfly Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Det virket hos meg. Skremende likt på en måte. Lurer på om det var slik de egentli så det for seg i 1991. Gleder meg til å spille sluttproduktet. Blir akkurat som å få et nytt spill...
Mala Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Det virket hos meg. Skremende likt på en måte. Lurer på om det var slik de egentli så det for seg i 1991. Gleder meg til å spille sluttproduktet. Blir akkurat som å få et nytt spill... dammed, vil ha eg også! jaja får vel vente til neste versjon blir sluppet, kansje det funker da
gobyfly Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Jeg har versjon 1.1 av doom3. Og instalerte direkte inn på spill\doom3 katalogen min.
Glipp Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 En Patch til Classic er ute.. fixer noen av deres bugs. CHANGELOG: Alpha 0.25 -Game now loads from Gui, no more need for "map e1m1" command. -E1M1 bugs fixed -E1M3 bugs fixed -E1m4 bugs fixed -Chaingun ammo now correctly displayed -Crash on backpack pickup resolved -Resolved "low ammo" flashing error due to lack of reload in Cdoom -Altered weapon damage for pistol -Altered weapon damage for shotgun -Health stops at 100 for standard stimpacks and medikits Finner den her
Mala Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 (endret) Laster og krysser fingrene tror eg bare kan gi opp denne moden frem til den komme som en BETA samme feil som sist.... Endret 16. februar 2005 av Mala
Glipp Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Laster og krysser fingrene tror eg bare kan gi opp denne moden frem til den komme som en BETA samme feil som sist.... samme feil? prøvd å slette modden å installert den på nytt ?.. vet ikke om det funker bedre da men
Mala Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 pøvd det nevnt ovenfor også ja, men den nekter å starte.no vile den ikkje visest i mod list`en en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå