Gå til innhold

Nordmenn spiser mest pizza.


j.w pepper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forøvrig er ett av mine nyttårsforsetter å slutte å spise så mye usunn mat - og grandiosaen er en av de tingene som nå er bannlyst her i huset.

Den holder ikke lenge. Det lover jeg deg.

du er flink til å gi motivasjon til Tor_Erik må jeg si :p

 

Jo da, det skal du få til, gjør som mor gjorde; gå på dr. lindberg kurs :D

 

 

Edit: tor_Erik istedenfor Jendor

Endret av Dario
Lenke til kommentar

Dr. Oetker har mye bra, i Ristorante serien er Spinaci, Pollo, Mozzarella og Vegetale å foretrekke, mens i Casa di Mama serien er Quattro Formaggi god. Andre pizzatyper som er gode er Pizza Originale - Milano, La Mia - Mozarella og en skikkelig Hot Pizza.

 

Skal jeg ha en billig pizza så blir det enten Grandiosa Taco eller Pepperoni. Det verste er Billy, Euroshopper og First Price, nesten like ille som Halal eller Favoritt pizzaen.

 

Dr.Oetker :woot:

Lenke til kommentar

Den verste pizzaen noen gang må være "margherita" til 15 spenn på bunnpris, den har så vidt noe ost, litt paprika og kanskje litt krydder oppå deigen.

Det mest latterlige er at en pizza margherita ikke skal ha annet enn tomatsaus, ost og krydder på.

 

Hadde faren min sett det hadde han sikkert sendt klagebrev til produsenten :p (ja han hater frossenpizza)

Lenke til kommentar
De skulle ha laget en glutenfri vers av grandisen for de som ikke tåler det...

Tror det hadde vært kjempe god butikk da det er sinnsykt mange som ikke tåler gluten... :yes: (Er ikke en av de)

Problemet er at mange av de som ikke tåler gluten er vant med skikkelig hjemmelaget mat, og vet derfor hvordan god mat skal være. Å servere grandiosa til personer som er vant med god mat blir neppe noe suksess.

 

Forresten er det omtrent bare Mia-frossen-pazzaen som er spiselig. Det andre er stort sett bare ufyselige greier, som knapt funker som nødrasjon.

 

Sluffy sin pizza har alltid passelig tjukk bunn, for tykt blir nesten kvalmt, for tynn bunn er det for lite mat i. :p

 

Oppå pizzaen putter man:

Tomatsaus (gjerne en som er litt krydret).

Kjøttdeig (putt hvitløk i når du steiker) eller skinke.

Bacon, stekt i terninger.

Champignon.

Tomater, skåret i skiver.

Oliven.

Diverse krydder, kommer an på hva jeg vil ha.

Ost, pass på å ikke ta for masse på, dan skal bare holde resten på plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...