Gå til innhold

HATER windows!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-11 18:07, roggis skrev:

xp er no dritt,

har dere ikke fått det inn i hue ennå.


ME live forever!!


 

Win ME? Er du seriøs nå? Makan til ustabil dritt har jeg ikke opplevd siden Windows 95. Alt som er basert på Win98-kjerna er ustabilt, ferdig med det. Det eneste jeg har brukt av MS-produkter som er brukbart er Windows 2000 og delvis Office 2000. Skal ikke nevne Outlook engang ...

Lenke til kommentar

XP funke kjempebra hos meg!

 

Autoupdaten har bare gjort systemet bedre og mye mer stabilt. Slet litt med en lyddriver til AC 97 lydchip (som sikkert mange har), men etter å fått en WHQL-versjon funka den kjempebra!

 

Hadde også noe småkrøll i begynnelsen med NV4_disp.sys (nvidia-driver), men også denne er nå helt i orden.

 

Maskinen min har pr dags dato stått og gått i over 40 dager uten restart, fremdeles like kjapp! Slå den!..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 13:59, nexrom skrev:

Advarsel:


IKKE prøv windows XP auto update!!


det herper windows, og neste gang du starter opp windows får du ¨Blue Screen¨.


 

 

Du må da skjønne at fordi du får BSOD, så betyr ikke det at alle får det....har aldri hatt problem med auto update....du må nok se igjennom ditt eget system før du roper ulv :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 15:40, cycorax skrev:

XP er ihvertfall ubrukelig om du skal kjøre nettverksapplikasjoner som benytter seg av netbios.

XP støtter bare tcp/ip.

Etter å ha krevd å få en løsning, fikk jeg til svar at de ikke supporterer annet en TCP/ip protokollen, så eneste mulighet da er å bytte operativsystem....


 

Det er bare bull at XP ikke støtter NetBIOS! Den støtter NetBIOS over TCP/IP. En annen ting er at Microsoft kanskje ikke gir support på NetBIOS relaterte problemer i XP. XP er bygd på W2K kjernen, og den støtter NetBIOS som bare det

Lenke til kommentar

Windows Update er helt greit det synes jeg.

Driver oppdateringen er gjerne litt tvilsom.

De kommer på updaten gjerne flere måneder etter de kom på produsentens hjemmeside...

Oppdateringen av selve windows må jo bare være bra da ?

F.eks sikkerhetsoppdateringer til Internett Explorer 6 osv ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...