Gå til innhold

powerColor Radeon 9600PRO 256MB, bra?


j0k3r

Anbefalte innlegg

Har kjøpt dette skjermkorte..

Fra IQ data

 

Veit det ikke er av de sterkeste korta på markedet, men koster bbare 995, og det var ca det jeg ville bruke på et kort.. så bestillte det hos IQ data.

Er det et greit kort til den prisen...?

 

har dette fra før:

Hercules 3D Prophet 9000/9000Pro Series (128 MB)

 

Kommer jeg til å merke stor eller liten forskjell...?

 

PS: Har forsåvidt fått IQdata til å bestille dette korte, men kan fortsatt bare drite i og hente det, så derfor spør jeg her :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel... dette kortet var ikke noe godt kjøp... Jeg har det samme kortet, og jeg vet om flere som har hatt problemer med at dette kortet ikke greide å kjøre stabilt på standard hastighet. Jeg hadde dette problemet selv i sommer/høst, men med en gang det ble kaldere ute forsvant dette. Vil tro at standard viften ikke er god nok. Nå funker kortet helt greit for min del, men til våren når det blir varmere ute regner jeg med at jeg må få meg ett nytt kort.

Lenke til kommentar
Vel... dette kortet var ikke noe godt kjøp... Jeg har det samme kortet, og jeg vet om flere som har hatt problemer med at dette kortet ikke greide å kjøre stabilt på standard hastighet. Jeg hadde dette problemet selv i sommer/høst, men med en gang det ble kaldere ute forsvant dette. Vil tro at standard viften ikke er god nok. Nå funker kortet helt greit for min del, men til våren når det blir varmere ute regner jeg med at jeg må få meg ett nytt kort.

Hvorfor kjøpe nytt skjermkort når du heller bare kan kjøpe en slik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...