Gå til innhold

Installere bare CS:S ikke half-life2.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å bare legge inn cs:s og ikke half-life? eller trenger den motoren til half-life2 til å fungere? Får man valg om dette før installering? er nemlig snakk om en pc med liten hd plass..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får ikke valg om d under installasjonen nei... men d du kan gjøre er å kjøpe spillet over steam, å bare laste ned CS:S versjonen... så kan du stoppe HL2 nedlastinga fra steam.. jeg tror d vil gå..

Men HL2 er et kanonspill uanz, ingen vits i å spare på plassen :p;)

Dessuten så får du en HD for 600kr elns som er skikkelig brukbar, koster nesten ingenting for en HD lengre. :yes:

Skrevet
Tror CS:S er avhengig av HL2 for å fungere, så med mindre jeg har misforstått noe, så må du ha HL2 inne for at det skal funke.

du kunne no spele css betaen utan å ha hl2, og det går fint an å spele "vanleg" cs utan hl, så det bør gå an å spele css utan å ha hl2 instalert.

Skrevet

La merke til at HL.exe kjører når man kjører CS:S dermed vil jeg tro at CS:S er som gamle cs, en modifikasjon avhengig av hl. Vet ikke om det finnes en "retail" versjon enda?

Skrevet (endret)

Kvifor skulle Steam la deg laste ned heile HL2 om du berre trengte CS:S-filer da?

Og CS 1.6 er vel avhengig av HL eller er eg heilt på bærtur?

CS:S filer utgjer 3,3 GB, som nesten er heile HL2

post-176-1105037819_thumb.jpg

Endret av zeph

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...