Gå til innhold

Kjølepasta på boxed 939-cpu.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm...vil jeg merke noen forskjell?

 

edit: tror jeg først monterer den direkte, så tar jeg og skifter ut thermal-pad'en med AS5 seinere og sjekker hvor stor forskjell det er! :)

 

Men, hva bruker jeg for å fjerne thermal-pad'en og hvor får jeg kjøpt det? Tidligere har jeg hatt litt teknisk sprit fra jobben, men nu er jeg tom for det!

Endret av krister461
Lenke til kommentar

skulle ønske folk kunne bruke SØKEFUNKSJON eller bare titte rett forran snuten sin rett før de lager ny tråd.. Kjølepasta - litt overfokusering på dette?

 

og hvis du er for lat.. så kan jeg være ekstra snill og tilogmed quote..

hvis det er uklokket, så er det prat om små forskjeller ( +-0.5 grader kansje.. ) men jo høyere du kommer i wattutvikling, jo større tap merker du.. ( høyeste forskjellen jeg har merket var med den gammle cpu'en min når den skulle byttes ut, og jeg tok min siste klokk med den. merket jeg +-5-6 grader )
Endret av Vizla
Lenke til kommentar
hmm...vil jeg merke noen forskjell?

 

edit: tror jeg først monterer den direkte, så tar jeg og skifter ut thermal-pad'en med AS5 seinere og sjekker hvor stor forskjell det er! :)

 

Men, hva bruker jeg for å fjerne thermal-pad'en og hvor får jeg kjøpt det? Tidligere har jeg hatt litt teknisk sprit fra jobben, men nu er jeg tom for det!

For å fjerne bruker du "TIM - Cleaner" (CPU & Heatsink cleaner)

 

Den får du kjøpt hos :

 

www.microplex.no <-- klikk kjølere, tilbehør -->

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...