Gå til innhold

Hjelp! Flash hakker!


Anbefalte innlegg

På maskina jeg har på skolen, en 800MHz powermac md 512 MB ram, hakker flash-animasjoner noe helt enormt. Har prøvd å kjøre dem i firefox, mozilla, IE og Safari (som jeg vanligvis bruker), og det samme skjer i alle browserne. Har og prøvd å laste ned siste oppdateringen av macromedia flash. fungerte ikke noe bedre av den grunn.

 

Enkelte animasjoner fungerer helt fint, men på noen, som for eksempel Happy tree friends, er bildet nede i noe sånt som 1fps, mens lyden fungerer helt fint. Har ca 5 GB ledig på discen, og skrivebordet mitt er tomt. admin på skolen fant ikke ut av det.

 

Er forferdelig irriterende siden reklamer og bannere som er skrevet i flash også står og hakker istedenfor å bevege seg normalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet så ligger "feilen" hos Macromedia, i at Flash ikke er optimalisert for OS X. Koden er rett og slett for dårlig, porten er for dårlig utført. Er hvertfall det jeg har hørt andre steder, det har ikke så veldig mye med selve maskinvaren å gjøre, men dårlig håndverk fra Macromedia in the first place. Selv har jeg ikke opplevd noe særlig på min maskin, men jeg ser ikke noe særlig på Flash heller.

Lenke til kommentar

vel, det er ingen andre maskiner her som har det samme problemet, og vi har 24 stykker... Jeg har prøvd å foreslå en formatering/reinstall til admin, men han gidder ikke. Vi jobber jo en del med å lage flash animasjoner også, så det hadde jo vært kjekt å få til det her...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
vel, det er ingen andre maskiner her som har det samme problemet, og vi har 24 stykker... Jeg har prøvd å foreslå en formatering/reinstall til admin, men han gidder ikke. Vi jobber jo en del med å lage flash animasjoner også, så det hadde jo vært kjekt å få til det her...

Siden deredriver mye med flash-animasjoner skal du kreve at Admin fikser opp

på maskinene. Om alle de andre funke er det mest sannsynlig noe som vil være

i orden etter en reinnstallasjon. Sier Admin at han ikkje gidder bør personen finne

seg en ny jobb. Gå også høyere opp og si at Admin ikkje gjør jobben sin.

 

Men Flash og Mac kommer ikke til å bli sømløst før Macromedia får fingeren utav ræva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...