Gå til innhold

Er det et luksus problem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Luksus problem?

Hva skal jeg gjøre nå? Jeg vet ikke hva slags spill jeg skal kjøpe.

Jeg har liksom alt. Og er det noe jeg ikke har så blir jeg fort lei av spillet.

Jeg har PS2 PC og XBOX, og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe til noe av det.

Jeg har det meste "bra" som er gitt ut nå, og aner ikke om det finnes noe som får meg til å klistre meg til skjermen. Vil helst ha et fett console spill, og hvis det skulle vært PC må det vell være et online spill.

Noen som har noen tips til bra spill ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Luksus problem?

Hva skal jeg gjøre nå? Jeg vet ikke hva slags spill jeg skal kjøpe.

Jeg har liksom alt. Og er det noe jeg ikke har så blir jeg fort lei av spillet.

Jeg har PS2 PC og XBOX, og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe til noe av det.

Jeg har det meste "bra" som er gitt ut nå, og aner ikke om det finnes noe som får meg til å klistre meg til skjermen. Vil helst ha et fett console spill, og hvis det skulle vært PC må det vell være et online spill.

Noen som har noen tips til bra spill ute?

Du kan jo bestille et spill som ikke har blitt altfor mye fokusert på, til PC:

Stalker : Shadow of Chernobyl.

http://www.stalker-game.com/

Skrevet

Hva slags sjanger(e) vil du at det skal være?

FPS?

RPG?

RTS?

Knights of the Old Republic til Xbox er et godt kjøp, selv om det ikke er helt nytt. Jak and Daxter-serien til PS2 er veldig bra. Samme kan sies om Ratchet and Clank-serien. Ellers har du jo Pro Evolution Soccer 4 og FIFA 2005, samt Baldurs Gate: Dark Alliance 2 (kun morsomt i coop) til Xbox. Mulighetene er mange, og du kan jo titte rundt på reviews også. Nå har jeg bare listet opp spill jeg selv har prøvd, og som virkelig anbefales på det sterkeste. GTA:SA regner jeg med at du har, så det trenger jeg vel ikke å nevne engang.

Skrevet

Kjøp deg en gamecube. Spillene til denne konsollen har en slags magi over seg, du får en merkelig følelse om at alt stemmer når du spiller de. Du kommer også til å kose deg med spill du aldri i verden hadde trodd du ville like. Kontrollene er også mye bedre å holde i enn ps2 eller xbox-kontrollene.

Zelda: wind waker

Resident evil

Paper mario 2

tales of symphonia

mario sunshine

Skrevet
Kjøp deg en gamecube. Spillene til denne konsollen har en slags magi over seg, du får en merkelig følelse om at alt stemmer når du spiller de. Du kommer også til å kose deg med spill du aldri i verden hadde trodd du ville like. Kontrollene er også mye bedre å holde i enn ps2 eller xbox-kontrollene.

Resident evil

Paper mario 2

tales of symphonia

mario sunshine

Har faktisk vurdert å kjøpe gamecube pga.zelda spillene og mario :yes:

Skrevet

når du kommer opp i slike situasjoner som du... at du blir for fort lei av alle de nye spillene, da er det beste etter egen erfaring å gå tilbake til de gode gamle traverne. Finn frem Super Nintendo/Nintendo-emulator (eller konsoll om du har) og fyr løs på gamle slagertitler som Donkey Kong, Zombies ate my neighbours, Turtles, Supermario osv.

Eller du kan prøve de gamel pc-klassikerne som Monkey Island 1 og 2, Discworld, Sid Meiers: Pirates! og mer til.

Skrevet (endret)
Kjøp deg en gamecube. Spillene til denne konsollen har en slags magi over seg, du får en merkelig følelse om at alt stemmer når du spiller de. Du kommer også til å kose deg med spill du aldri i verden hadde trodd du ville like.  Kontrollene er også mye bedre å holde i enn ps2 eller xbox-kontrollene.

Resident evil

Paper mario 2

tales of symphonia

mario sunshine

:thumbup:

Også titler du ikke må unngå for GC

Metroid Prime

Metroid Prime 2 Echoes

Star Fox Adventures

Star Wars Rogue Leader

Star Wars Rebel Strike

Eternal Darkness

Du finner ingen andre spill som kan måle seg med GC's eksklusive titler.

Endret av TCi
Skrevet
Du kan jo bestille et spill som ikke har blitt altfor mye fokusert på, til PC:

Stalker : Shadow of Chernobyl.

http://www.stalker-game.com/

det er vel best å anbefale eit spel som har komt ut eller som kjem ut i den nærmaste framtid.

på pc så kan du prøve trialen til planetside. så kjem vel betaen til WoW snart som du kanskje kan få vere med på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...