ivers02 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Å herre. Radmin.backdoor er noe som antivirusleverandørene har funnet på som et navn. Radmin står for Remote Administrator som er et fjernstyringsprogram for pcen. Kanskje en luring har installert det for å kødde med deg ?
JKJK Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Det var bare dette jeg ville påpeke. Ellers ser svaret ditt bra ut! Takker selv for konstruktiv kritikk , men vil fortsatt påpeke at hvis man har oppdatert outlook 2003 med litt hissige sikkerhetsinnstillinger og litt sunt bondevett i tillegg, er det ikke noen stor sikkerhetsrisiko å bruke outlook 2003. Har enda tilgode å bli infisert av virus jeg har fått via epost. Er veldig få virus som slipper igjennom hos meg via epost, da norman takler det meste, og innstillingene i outlook begrenser også noe (ikke all verden, men noe...). De få gangene det har sluppet igjennom virus er det helt åpenbart at dette er filer/mailer man ikke bør åpne. Det nytter jo ikke å beskytte seg mot alt av "dævelskap" hvis det sitter en bruker med IQ som en lobotomert sjimpanse bak pc'en. :!:
TEE Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) Det nytter jo ikke å beskytte seg mot alt av "dævelskap" hvis det sitter en bruker med IQ som en lobotomert sjimpanse bak pc'en. :!: Selv en lobotomert sjimpanse vil skjønne at [email protected] ikke sender nakedbritney.zip til tilfeldig utvalgte. En god del PC-brukere derimot..... Edit: Skrivefeil Endret 4. januar 2005 av TEE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå