Gå til innhold

The Simpsons. hva syns du?


Anbefalte innlegg

jeg har hele sesong 1 til og med seson 15.. har også de 6 første episodene fra sesong 16 som driver på i statene nå

 

:ohmy::ohmy::ohmy:

 

 

hvor har du fått de fra???

Det er vel ikke lov å fortelle det her på forumet? :hmm:

 

Forøvrig har jeg også 15 1/3 sesong komplett. Kongeserie! :yes:

 

 

Edit: trykkleif

Endret av jultomten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Den beste tegneserien ever made..

 

Simpsons, en av de beste seriene jeg noen gang har sett på, tør nesten ikke og nevne hvor mange episoder jeg har fått med meg.

 

Jeg digger Homer, Doh, ahh beer.. Og alle de andre artige Komentarene hans..

Så har vi bart, Pøbelen selv :p Han gjør så mye pes med homer.

 

BTW, hvor mange Sesonger finnest det?

 

Omy

Lenke til kommentar

trodde de reklamerte med at det var nye episoder på fredagen jeg? men det er mulig at "nye" betyr ikke viste her til lands enda, og da kan det jo være sesong 15 ja...

 

btw, simpsons er like bra som futurama, som er like bra som family guy... alle er like geniale på sine egne måter... jeg nekter å rangere dem annet enn å si at alle fortjener førsteplass på min liste.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
jeg har hele sesong 1 til og med seson 15.. har også de 6 første episodene fra sesong 16 som driver på i statene nå

 

:ohmy::ohmy::ohmy:

 

 

hvor har du fått de fra???

Det er vel ikke lov å fortelle det her på forumet? :hmm:

 

Forøvrig har jeg også 15 1/3 sesong komplett. Kongeserie! :yes:

 

 

Edit: trykkleif

Hvorfor skulle det ikke være lov å fortelle det her? Jeg tror serier som vises på nasjonal tv i USA ikke går under copyright loven fordi alle der borte kan se på det uansett ellerno.. vet ikke jeg.. :p

Lenke til kommentar

Sammen med Futurama er dette ynglingsserien min! :love:

Har fulgt med på episodene siden jeg var 9-10 år, tror det var da TV3 begynte å sende denne serien. Jeg klarer ikke å bestemme meg om hva som er best av Futurama og Simpsons, alt er så genialt!

Lenke til kommentar
Sammen med Futurama er dette ynglingsserien min! :love:

Har fulgt med på episodene siden jeg var 9-10 år, tror det var da TV3 begynte å sende denne serien. Jeg klarer ikke å bestemme meg om hva som er best av Futurama og Simpsons, alt er så genialt!

Er ganske så enig med deg der :D

 

De eneste simpsons episodene som er ganske så kjedelige, er de der Treehouse of Horror el.

Lenke til kommentar

ahh.. du mener dan castellaneta og harry shearer? aka homer barney grampa santas little helper scott christian arnie pie itchy krusty groundskeeper willie mayor quimby og skinner hibbert burns smithers kent brockman

 

osv osv osv

 

 

 

vi har vel alle sett den før? :)

 

 

 

EDIT: osv osv osv

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
jeg har hele sesong 1 til og med seson 15.. har også de 6 første episodene fra sesong 16 som driver på i statene nå

 

:ohmy::ohmy::ohmy:

 

 

hvor har du fått de fra???

Det er vel ikke lov å fortelle det her på forumet? :hmm:

 

Forøvrig har jeg også 15 1/3 sesong komplett. Kongeserie! :yes:

 

 

Edit: trykkleif

Hvorfor skulle det ikke være lov å fortelle det her? Jeg tror serier som vises på nasjonal tv i USA ikke går under copyright loven fordi alle der borte kan se på det uansett ellerno.. vet ikke jeg.. :p

det er ulovlig å vise TV programmer uten reklamene... man "stjeler" da fra selskapet fordi de ikke får penga fra tapte reklameintekter... (ja det har vært rettsaker om det i usa tidligere bl.a. om en sånn intelligent opptakssak som luket ut reklame...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...