Veggi_h Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Jeg var uheldig å quickformatere feil harddisk når jeg skulle reinnstallere windows og lurer på om det går an å få tingene på disken tilbake? Harddisken er på 200gb og jeg hadde en hel del viktige ting jeg skulle hatt, har noen en idè om hvordan jeg skal få tingene tilbake??
sedsberg Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 GetDataBack er det vel et program som heter? Et annet er Easy Recovery.
Hårek Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Man bør koble fra andre disker når man skal installere. Det kan spare deg for dette og andre problemer.
Veggi_h Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Vet det nå men problemet var at jeg koblet feil disk til og da jeg innstallerte trodde jeg det var bare var masterdisken som viste.
KydeX Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Vet det nå men problemet var at jeg koblet feil disk til og da jeg innstallerte trodde jeg det var bare var masterdisken som viste. Eh... har du installert windows også på den disken du formaterte?
Veggi_h Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Eh... har du installert windows også på den disken du formaterte? ja....
Stig-Arne Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 da tror jeg det blir verrre å skaffe allt tilbake igjen, da de datane er skrevet over allerede.. om du ikke går til IBAS da
Reff Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 hmm problemet med getdataback er at du ofte skriver over på sektorene der de gamle filene låg før, så vist du har instalert ting over så får du problem der. Klarte og redde mesteparten av filene for en kamerat med get data back (for ntfs)... så det skader ikke og prøve Lykke til..
Veggi_h Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Skrevet 2. januar 2005 Skal se, har en pc-fyr som skal hjelpe meg så det står som etalternativ med get data back. jeg har søkt etter en del programmer og tingene kan ikke gjøre det verre tror jeg. Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå