jocke Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Lurer på hvor mange man kan drepe med awp dersom man liner folk opp etterhverandre....
P4niX Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Lurer på hvor mange man kan drepe med awp dersom man liner folk opp etterhverandre.... I cs kan man max skyte gjennom 3 objekter, f.eks. 3 personer eller 1 vegg og 2 personer. Har tatt trippel med awp en gang.
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Lurer på hvor mange man kan drepe med awp dersom man liner folk opp etterhverandre.... I cs kan man max skyte gjennom 3 objekter, f.eks. 3 personer eller 1 vegg og 2 personer. Har tatt trippel med awp en gang. Hmm... ja, er vel mange nok det
P4niX Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Tja får vel slenge opp et par klipp. Er vel ikke det kuleste/sykeste jeg har gjort, men syns det duger uansett dgl hs på nuke dgl hs på cpl_mill blir eXploid eid der ja Eid? 1. Det var ET headshot 2. Se på stillingen i den kampen Er klar over at de klippene der ikke er så syke, tipper både du og jeg har gjort mye bedre ting enn det der Den matchen klipp 2 er hentet fra vant vi forresten, cpl_mill er ct-map deluxe.
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 Hadde en fin på ak-colt:D Den var nice!
DevN Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Hehe, hadde musepekeren på hodet til den terroristen når bildet var ferdiglastet.
oddis89 Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Eneste jeg har .avi av er denne:http://hlink.no/~harold.hesten/3usphs.avi Og, kan alle poste .avi eller .dem som bevis? Alle kan liksom komme og si: "LoooL jeg tok 7 dgl hs på rad". NICE stikkord: flaks LOL
oddis89 Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 WOW NICE den med mattias "snajdan" andersen. gjenom veggen. meneh jeg trur det var litt flax. vet ikke jeg men. er ikke så flink i CS jeg mn det bete jeg har gjort er 6stk md 2skutt (awp) . men FLAX er et pent stikkord her som er 100% sant LOL sorry at jeg ikke har bilde/film. vet at man egentlig skal ha bilde/film men, sorry tenkte ikke over å filme det.....
Rampage Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 (endret) Ikke mitt peneste fragg akkurat, men var litt morro, Spilte akkurat inferno og jeg hadde awp, alle på teamet ble tatt, de var fortsatt alle 5, mens jeg rømte fra midt og ned i T - spawn for å save, fikk jeg tatt 4 av 5 som var etter meg Kommentarer: "awp pr0?" hehe.... sorry, gadd ikke recorde, spilte mot mixxies Endret 15. januar 2005 av Rampage
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Gulla med awp i cup nettopp. AWP-jogg
Sigga Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hoho, synd du ble drept etterpå da. BTW: Du som synger? Endret 15. januar 2005 av Sigga
Audun B Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Lurer på hvor mange man kan drepe med awp dersom man liner folk opp etterhverandre.... Jeg har skutt 4 gisler som sto på rad og rekke jeg, men AWP. Men tror det var på 1.5 da.
Ksungam Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Gulla med awp i cup nettopp.AWP-jogg haehae nice :!:
Caddy Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Beste.. Flere forskjellige... Føler recording er stress og tar bort konsentrasjonen i en CS match... Men av nyere dato på de_dust2: CT->Mp5->Løpe over bro->støte på 3 T->tømme magasin til 3 HS.. Meget flaks vil jeg si... (hey, inrømmer i værtfall at det ikke var skills som gjorde det! ) Men morro var det.. En annen som jeg kom til å tenke på.. Var så sur fordi CT tapte hele tiden.. (dust2), så jeg kjøpte ingenting, løp med usp opp bakken, og det kom 2-3 terror imot meg med ak og fullt utstyr. Tok alle 3, 1-2hs, og en vanlig.. (tror jeg brukte 2 magasiner på usp`en, men det er nå så.. )
Ostepølsa Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 (endret) WOW NICE den med mattias "snajdan" andersen. gjenom veggen. meneh jeg trur det var litt flax. vet ikke jeg men. er ikke så flink i CS jeg mn det bete jeg har gjort er 6stk md 2skutt (awp) . men FLAX er et pent stikkord her som er 100% sant LOL sorry at jeg ikke har bilde/film. vet at man egentlig skal ha bilde/film men, sorry tenkte ikke over å filme det..... jgg tok 1 gang 7stk på 2 skudd, dt var jævli pent LOL LOL LZM !!!11 jeg hr ik bilde av dt, men dæven dt var nice!!!!!111 ærlig talt, tror ingen vil høre om hvor mange du har tatt på en runde, eller hvor mange igjennom veggen, hvis du ikke har film av det. Endret 17. januar 2005 av LenniZ
FuJJi Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 (endret) Her er 2 syke fragg. Men "faasths" har en stygg lyd så ikke ha på for høy lyd FILM: Endret 17. januar 2005 av FuJJi
Anbefalte innlegg