Gå til innhold

Post ditt kuleste frag her! (film eller bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er ein ganske bra runde på 30min, på #Battlefield 6 Favorites idag.

Screenshot

Så du er sogn Goldlax? Jeg er "Snake Bauer 2k[NOR]" Vi er bitre fiender :innocent:

Anyways mitt beste stats bilde:

jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk kan spille cs source. mest herpa hitbox og dårlig netkode skal du se lenge etter. En kan spraye hel mp5 clip midt i trynet på en kar fra 3 meters hold og han har fortsatt 70-80hp igjen og tar deg.

holder meg til 1.6 :p

Skrevet
Her er ein ganske bra runde på 30min, på #Battlefield 6 Favorites idag.

Screenshot

Så du er sogn Goldlax? Jeg er "Snake Bauer 2k[NOR]" Vi er bitre fiender :innocent:

Anyways mitt beste stats bilde:

jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk kan spille cs source. mest herpa hitbox og dårlig netkode skal du se lenge etter. En kan spraye hel mp5 clip midt i trynet på en kar fra 3 meters hold og han har fortsatt 70-80hp igjen og tar deg.

holder meg til 1.6 :p

Vell.. smak og behag det vell.. Jeg på min side kan ikke skjønne at folk gidder å spille 1.6

Men hvorfor skriver du dette her egentlig? Her skal du bare poste frags med film eller bilde.

Skrevet (endret)

Ah... Husker en gang i fjor, vi satt og spillte 1.5 på skolen.

fy_iceworld var en gjenganger, og ofte var det 1vs1 med meg (n00b) mot en annen (god jækel).

Jeg ble eid 24/7, og statsen min gikk rett i dass, men så var det en runde hvor jeg plukka opp en p90, sprang over til den delen hvor han sto, hoppa, spraya, og tok hs tvers over brettet.

Var ganske stolt da.

Synd jeg ikke har screenshot eller film, kun øyenvitner:P

edit: Ja, fikk ikke med meg det med bilde eller film.

Hadde bare lest meg til side 5 da jeg posta, og det at man måtte ha bilde/film kom jo ikke som krav før for noen sider siden. Så sorry.

Endret av Datasmurf
Skrevet

Tja, har jo dette: Ligger (lå?) forresten som #12 på servern, alle andre folka har 22-28% i accuracy, også kommer jeg med 18%. Sprayer altfor mye igjennom vegger der jeg tror det er folk. Men så lenge jeg har skudd går det bra vettu. :grin:

post-176-1109594039_thumb.jpg

Skrevet (endret)

har ikke spilt cs siden 1.3, å kommer inn første runde får jeg 16-3.. Følte meg go da :)

legg merke til at laget mitt langt fra EIER, noe som teller en del. Ikke vankelig å få bra frags hvis laget ditt overkjører de andre.

post-176-1109595995_thumb.jpg

Endret av chil
Skrevet (endret)

Dæven Metal... deg har jeg (og en kamerat) spilt med før! :D Jeg var 1/2 da.

Er ganske stolt av Catch-Gamer ranken min. :)

post-176-1109599401_thumb.jpg

Endret av Potetfar
Skrevet (endret)
Dæven Metal... deg har jeg (og en kamerat) spilt med før! :D Jeg var 1/2 da.

Er ganske stolt av Catch-Gamer ranken min. :)

hehe, stemmer det!

du la meg til for lenge siden inne på msn? svarer meg aldri :(

[email protected]?

edit: legger til bilde

Endret av nord
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...