Gå til innhold

Post ditt kuleste frag her! (film eller bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woho, bare vent til clanen min kommer med den første cs filmen dere!

Vis det er noen her som har sett G.o.N RHex(meg)gå med scout på BF.no eller catchgamer servere så skjønnere dere kanskje hva jeg mener...

Skrevet
Woho, bare vent til clanen min kommer med den første cs filmen dere!

Vis det er noen her som har sett G.o.N RHex(meg)gå med scout på BF.no eller catchgamer servere så skjønnere dere kanskje hva jeg mener...

sneiper nabb asso.. "imponerande"

Skrevet
Og noscope faktisk. Bra jobba. Men høy oppløsning hva er det forno?! 800*600 er max :lol:

nei nei! til og med XeqtR bruker 1024*768, det er best!!

^^

Ja, jeg takler ikke å spille CS på 800*600! Det absolutt laveste jeg går er 1024*800! (spiller ikke CS nå noe lenger).

Skrevet
CS kan ikke spilles med mer enn 800x600. Da blir alt på tryne.

Dette er egentlig kun en vanesak, på den gamle pc'en min spilte jeg med 800*600 siden den rett og slett ikke klarte høyere...

Men etter at jeg kjøpte min nye bare startet jeg å bruke 1024*768 siden jeg syns dette så penere ut, og etterhvert har jeg bare vendt meg helt til dette! :yes:

Skrevet

CS: S går vertfall ann å spele i høgare oppløysing uten at det blir drit. Eg spelar i 1280*1024 og likar det best! ;)

Skrevet

CS: S går vertfall ann å spele i høgare oppløysing uten at det blir drit. Eg spelar i 1280*1024 og likar det best! ;)

Det kan ikke bli FOR høgt..! :D If u know what I mean ?

Skrevet

I know what you mean! :thumbup:

Skrevet

En runde jeg spilte så fikk jeg bare hs, det var litt morro :p. Eller når jeg gikk over bura

på aztec som terror og fikk hs når en campa ved kassen med deagle når jeg skøyt bare.

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
En runde jeg spilte så fikk jeg bare hs, det var litt morro :p. Eller når jeg gikk over bura

på aztec som terror og fikk hs når en campa ved kassen med deagle når jeg skøyt bare.

Kan du lese? FILM ELLER BILDE.

Skrevet

Skulle skyte en kar med awp, men så klarte å faktisk å hoppe samtidig som jeg skøyt, så kula gikk jo til helvette... men den traff en annen kar i hodet. Hyl.

Skrevet

I know what you mean! :thumbup:

Bra :D That's my man :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...