brillan Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Her kan dere poste configen deres! :------D ammgad itz laik teh pown LOL !!!!!!! config.cfg
brillan Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 (endret) Fordi ikke alle er like pro som deg og kan alle commandoene for å bli laik elemeNt1!11 Derfor kan dere poste configen deres så alle blir like pro!!11eonoeon Editz0rz: Ser du er ganske flink til ordeling du også! Skal du bli med i klubben min?!!? send PMz0rz! Editz0rz2: *|Hvis man gir en mann èn fisk, har han mat en gang|* *|Hvis man lærer en mann å fiske, har han mat resten av livet|* *|Det er smart å dele kunnskap med andre|* Akkurat det jeg mener!!11 Lær alle configtriksa til alle!! Endret 1. januar 2005 av eXploid
Newt32 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 *|Hvis man gir en mann èn fisk, har han mat en gang|**|Hvis man lærer en mann å fiske, har han mat resten av livet|* *|Det er smart å dele kunnskap med andre|* Tror nok at de fleste finner sin egen konfig etterhvert. De bruker det de er blitt vandt til fra begynnelsen. Editz0rz: Ser du er ganske flink til ordeling du også! Skal du bli med i klubben min?!!? send PMz0rz! Var dette en ironisk komentar?
brillan Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 (endret) *|Hvis man gir en mann èn fisk, har han mat en gang|**|Hvis man lærer en mann å fiske, har han mat resten av livet|* *|Det er smart å dele kunnskap med andre|* Tror nok at de fleste finner sin egen konfig etterhvert. De bruker det de er blitt vandt til fra begynnelsen. Når jeg får PM daglig fra brukere som ikke vet hvordan de får vist fps og "skifter våpen raskt" så er det ikke alle som kan like mye. Derfor kan de bare laste ned configs og sjekke det tøffe l33th4x0rb4x0rkommandoene. Editz0rz: Ser du er ganske flink til ordeling du også! Skal du bli med i klubben min?!!? send PMz0rz! Var dette en ironisk komentar? Lær deg hva ironi er :S (kommentar btw :----------D Edit: Newt32 = newton født i 1532l? Du må være smart as Endret 1. januar 2005 av eXploid
LoS Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Så lenge newt32 er så snill og ødelegger den fine førstesiden og er litt gledesdreper så kan jeg ihvertfall poste min sinnsyke config config.cfg
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Synes at folk skal poste userconfig OG config.
brillan Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Synes at folk skal poste userconfig OG config. Hva skal man med 2 configer?
TCi Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Javel.... Spiller istedet for å styre med slikt. Og hva brukes en config til?
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hva skal man med 2 configer? Du har fått svar på irc.
DevN Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 eXploid virker litt hyper nå. Fikk noen raketter i rumpa i går, eller?
brillan Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 eXploid virker litt hyper nå. Fikk noen raketter i rumpa i går, eller? "Raketter" er ikke lov i norge! Satt å game cs i hele går!11
KompleX Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 eXploid virker litt hyper nå. Fikk noen raketter i rumpa i går, eller? "Raketter" er ikke lov i norge! Satt å game cs i hele går!11 tr00! Trenger vel ikke fest og venner når man har cs.
Der Kommissar Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hm, litt teit dette, og ganske unyttig... Ivhertfall nesten, likte nameswitchinga Uansett, her er min traurige .cfg : config.cfg
Juleniss1 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) userconfig.cfg Endret 2. januar 2005 av _Julenissen_
Juleniss1 Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hm, litt teit dette, og ganske unyttig... Ivhertfall nesten, likte nameswitchinga Uansett, her er min traurige .cfg : wow. Du hadde virkelig gjort mye med den
Xer0 Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) min config config.cfg Endret 2. januar 2005 av Xer0
Der Kommissar Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 wow. Du hadde virkelig gjort mye med den Wow, du og... Dessuten, merk deg: Uansett, her er min traurige .cfg :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå