Gå til innhold

Alkohol og ungdom.


Anbefalte innlegg

Hvorfor må tenåringer bli full eller beruset for å ha det gøy?

Jeg merker mange ungdommer klarer ikke å få det gøy uten å drikke seg beruset eller full.

Jeg klarer meg helt fint uten alkohol o.l. Har det gøy likevel. Jeg er 17 år nå, har aldri blitt beruset, kun smakt 10 ml øl og vin, smakte dårlig.

 

Må ungdommer virkelig ha alkohol? :roll:

Jeg er faktisk sterk imot alkohol fordi det er mange dårlige med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ungdom kan faktisk ha det gøy uten alkohol, men sikkert ti ganger så gøy med alkohol! Ha i deg litt mer enn 10ml øl/vin og du skjønner hvordan ungdom kan ha det så gøy med alokohol! Hilsen en noe beruset eX_treme nyttårsaften 2005, godt nyttår foklens!

 

Eidt: faen, på tide å legge seg, dette lover ikke godt..

Endret av eX_treme
Lenke til kommentar

Hvorfor må tenåringer ha data eller tv for å ha det gøy?

Jeg merker mange ungdommer ikke klarer å få det gøy uten å sitte der foran skjermen hele dagen.

Jeg klarer meg helt fint uten data o.l. Har det gøy likevel. Jeg er 18 år nå, har aldri rørt en data, var ikke morsomt.

 

Må ungdommer virkerlig ha data? :roll:

Jeg er faktisk sterkt imot data fordi det er så mange dårlige med det.

 

 

Nå treffer jeg jo faktisk dårlig om du er en kar som sjelden sitter foran datan, men siden du er så mot alkohol velger jeg å tro at du gjør det.

Nå er jeg en kar som sitter en del foran maskineriet selv, men kan da ha det moro med alkohol uansett.

Mange viser jo sine dårlige sider i fylla, men for de fleste er det moro å drikke.

Lenke til kommentar

Data og TV ødelegger ikke konsentrasjonen, nedsetter ikke tenkeevnen over lengre perioder, kan ikke direkte ta livet av deg, bla, bla...

 

Dessuten er det en grunnn til 'aldersgrenser'. Hørt om det ordet før??

 

vil gjerne sitere PelsJakob:

"Å drikke seg fra sans og samling er det bare barbarer som gjør"

 

-Zethyr.

Lenke til kommentar
Data og TV ødelegger ikke konsentrasjonen, nedsetter ikke tenkeevnen over lengre perioder, kan ikke direkte ta livet av deg, bla, bla...

Dette er det dårligste argumentet jeg hører noen gang. Det finnes da forskjell på folk, mann. Ikke alle som havner i rennesteinen om de drikker en øl, to eller ti.

Lenke til kommentar
For ikke glemme det sosiale med alkohol. All respekt til de som ikke drikker, men jeg syntes dere må respektere oss (vi som drikker) også

For min del så gir eg av og til utrykk for at eg ikke liker alkohol..

Nå respekterer eg dem egentlig... men eg blir sykt irritert av at folk som selv drikker, veldig ofte ser på folk som er avholdne som enten sosiale avik, fanatisk kristne, idioter, [sett in negativt ord her], osv.....

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Data og TV ødelegger ikke konsentrasjonen, nedsetter ikke tenkeevnen over lengre perioder, kan ikke direkte ta livet av deg, bla, bla...

Dette er det dårligste argumentet jeg hører noen gang. Det finnes da forskjell på folk, mann. Ikke alle som havner i rennesteinen om de drikker en øl, to eller ti.

De to første gjelder fra første dråpe, bare i mye mindre grad.

 

Jeg har ikke mye imot folk som drikker, bare de holder seg unna trøbbel og kan å begrense seg. Men respekt har jeg dessverre ikke for dem som trenger alkohol i kroppen for å være sosiale/ha det gøy.

Lenke til kommentar
Hvorfor må tenåringer bli full eller beruset for å ha det gøy?

Hvorfor må så mange avholdsmennesker klage over valg andre gjør? Hvorfor kan ikke folk bare respektere at noen vil drikke av og til, og noen ikke vil?

Fordi man ser på statistikk at ikke alle greier å ha en normal oppførsel mens de drikker.

Lenke til kommentar
Hvorfor må tenåringer bli full eller beruset for å ha det gøy?

Hvorfor må så mange avholdsmennesker klage over valg andre gjør? Hvorfor kan ikke folk bare respektere at noen vil drikke av og til, og noen ikke vil?

Det samme kan si andre veien. Hvorfor kan ikke folk som drikker akseptere at det er folk som ikke gjør det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...