Gå til innhold

Nokia 6260


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, kansje jeg blanda denne sammen med 6230 som faktisk har akkurat det samme innholdet. og den var ute rundt t610 tider. og feature settet er jo klin likt t610 da, og det begynner å vises. hadde den kommet når den burde ha kommet så hadde den vært spennende, nå er den bare sliten før den kom i hyllene.

 

venter med spenning på samsung sin oppgradering av bestselgern heller, der snakker vi klapptelefon med innhold ;)

Lenke til kommentar

greit greit kvakkster, men poenget er uansett det at mobilen er langt fra så spennende som den var da den var annonsert. hadde dem klart å slippe den for kansje ett års tid siden eller noe sånt så hadde jeg vurdert den men nå er det ting på trappene som banker den så ned i søpla at det er direkte dumt...

Lenke til kommentar
greit greit kvakkster, men poenget er uansett det at mobilen er langt fra så spennende som den var da den var annonsert. hadde dem klart å slippe den for kansje ett års tid siden eller noe sånt så hadde jeg vurdert den men nå er det ting på trappene som banker den så ned i søpla at det er direkte dumt...

Jeg tror at du har klart, med dine seneste innlegg her i tråden, mistet den meste troverdigheten :)

 

Hvis du kan nevne en bedre klapptelefon som har S60 her i norge så go ahead. Det er klart at det finnes bedre mobiler enn 6260, men den er heller ikke utrolig dyr, og den finnes allerede på markedet.

Lenke til kommentar

er vel ikke mange klapptelefoner med s60, punktum. at 6260 er i klappformatet gjør den ikke automatisk bra vettu. en businesstelefon uten edge, i et grusomt plastskall, kun vga kamera, ingen utvendig skjerm (WTF!!)....nei, tror ikke vi kommer til å selge mange av denne der jeg jobber hvertfall.

Lenke til kommentar
..

Ikke misforstå meg, jeg sier ikke at 6260 er en veldig bra mobil. Men for mange her i verden kjøper ikke mobil fordi den er så utrolig bra. Jeg tror 6260 selger greit, og er nok et bevis på at ikke alltid det beste selger mest.

 

6260 er sannsynligvis (i følge testen) veldig dårlig gjennomført, men om man har lyst på S60 i klamskjell har man ikke mange alternativer :)

Lenke til kommentar

altså hadde denne kompisen kommet tett etter 6230 så hadde jeg stått og jublet men det tok nokia litt for lang tid å få den på banen.

 

troverdighet får være så som så, jeg bomma desverre med tidsrommet (er det virkelig så lenge siden jeg plukka opp min t610?) men jeg står fortsatt på min mening at denne kompisen virket spennende på papiret men ble for lite for seint.

 

nå om nokia kan ta ett skippertak og om kansje 3-6 måneder komme med en solid oppdatering så kan dem redde designet (kansje legge til ett ekstra sett med funksjons knapper nede ved tallene slik at den kan brukes både påen og lukket. og en enkel ekstern skjerm hadde også vært spennende for de som som ønsker å bruke klappen som tastaturlås).

 

samsung ser ut til å kunne levere det som denne leverer (utenom kansje symbian men det er den saken, os på en mobil er jeg ikke så fokusert på så lenge den kan brukes) og også megapixel og andre godsaker.

 

nei den står frem for meg som en reinnpakka 6230, noe som er litt dumt for å si det slik...

 

ja, den kommer sikkert til å selge unna. men for denne karen blir det nok en annen mobil når den tid kommer...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...