Gå til innhold

GUIDE: Bli kvitt spyware/adaware


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Kva er alg.exe for noko? :hmm:

alg - alg.exe - Process Information

 

Process File: alg or alg.exe

Process Name: Application Layer Gateway Service

 

Description:

alg.exe is a part of the Microsoft Windows operating system. It is a core process for Microsoft Windows Internet Connection sharing and Internet connection firewall. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated

 

Ikke noe farlig med andre ord. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg byttet til opera explorer men klarer ikke å installere macromedia flash player med den, og då kommer det ofte en feil som sier at det er en film som ikke klarer å spille og jeg for et valg om at den kan fortsette å prøve eller om jeg skal avbrytte. noen tips til hvordan jeg kan fikse dette problemet??

Lenke til kommentar
jeg byttet til opera explorer men klarer ikke å installere macromedia flash player med den, og då kommer det ofte en feil som sier at det er en film som ikke klarer å spille og jeg for et valg om at den kan fortsette å prøve eller om jeg skal avbrytte. noen tips til hvordan jeg kan fikse dette problemet??

Du bør lage en ny tråd under programvare for ditt problem: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=26

Denne tråden er for spyware/adaware. ;)

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar
jeg byttet til opera explorer men klarer ikke å installere macromedia flash player med den, og då kommer det ofte en feil som sier at det er en film som ikke klarer å spille og jeg for et valg om at den kan fortsette å prøve eller om jeg skal avbrytte. noen tips til hvordan jeg kan fikse dette problemet??

Du bør lage en ny tråd under programvare for ditt problem: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=26

Denne tråden er for spyware/adaware. ;)

Jo jeg vett egentlig det, det er bare at jeg har laget to tråder før men fekk ikke noen svar i det hele tatt på de to. derfor eg tenkte å bare prøve her :innocent: men skal ikke gjør det igjen

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Hei - ser utsom en veldig oversiktlig guide - skikkelig steg for steg.

 

Men helt til slutt skriver du:

 

Når du har gjort dette:

Slå av og på pcen

Slå av systemgjenoppretting når den har slått seg på igjen.

 

Betyr det at man må slå av systemoppretting hver gang man slår på pc'en?

Eller vil den forbli avslått, etter å ha fulgt instruksen?

 

Mulig det er et dumt spørsmål - men mer peiling har jeg ikke. :-)

Takk. :)

Når du har startet pcen igjen, så kan du slå systemgjenoppretting igjen. Og da er systemgjenoppretting på til du slår den av igjen. :wee:

Glemte du å rette opp dette? For teksten som står nå er; "Slå av systemgjenoppretting når den har slått seg på igjen.".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...