Gå til innhold

Laptop, hva liker vi?


*nitram*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en Fujitsu-Siemens Amilo A7600 (2600+ Mobile), og er fornøyd med den. Kjøpte den til leksebruk, litt LANing, og annet man måtte finne på. Så skjermkortet bryr jeg meg fint lite om... CPU vifta bråker litt da, på full speed. Ellers er det lite å utsette. Har alltid hatt et godt forhold til Fujitsu-Siemens.

Endret av Da1shan
Lenke til kommentar

Har per i dag ingen bærbar, men har bestilt en Inspiron 510m fra Dell.

Ingen kraftpakke muligens, men så skal den ikke brukes til tunge spill heller.

 

Har hørt mye negativt om HP, så jeg utelukket dem. Men i ettertid har mer positivt kommet fram, men nå er det for sent likevel. :p

Lenke til kommentar

Har en IBM Thinkpad T30, 2 GHz Intel Pentium 4 Mobile, 60GB 5400 rpm Hitachi disk, ATI Radeon Mobile 7500, 1024 MB Twinmos pc3200, innebygd bluetooth, ir, 802.11b og lan.

 

Kjører dualboot med Arch linux og Windows XP pro.

 

Svært fornøyd med den. Litt over to år er den.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Aopen sin 1557 er jo en konge maskin. Super ytelse til lave priser... bråker lite (relativt) og har en god skjerm og god oppløsning. Eneste minus kan være kvalitetsfølesen av kabinettet, da det kan knirke litt og pcen virke litt bøyelig. ;) Men sammenlignet med en rekke andre "billig" pcer virker den ganske solid med god tykk plastikk... ikke den billigplastikk følelsen noen andre maskiner gir.

 

Ellers vil jeg legge til at de beste maskinene ihenhold til kvalitet og kvalitets følelse samt en maskin for folk flest må være HP. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...