Gå til innhold

Takker for det gammle året.


raatass40

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og ønsker alle trofaste diskutenter her inne ett riktig GODT NYTTÅR og la oss håpe att vi har mye å glede oss til i 2005 både med diskusjoner og nye duppeditter, som jeg svak får.

 

Hilsen en trivelig kar fra

BERGEN og Brann

Det kommer alltid noe spennede å bruke penger på!

 

Jeg er ikke bergenser, men jeg håper at Brann får en ny knallsesong, gjerne ennå bedre enn den siste. Dette fortjener dere!!

 

Takk for det gamle, og riktig godt nyttår til dere alle på dette oppegående forumet. Takk for alle gode tips jeg har lest og fått på forespørsel.

 

Have a cellular New Year!!!

Lenke til kommentar
og ønsker alle trofaste diskutenter her inne ett riktig GODT NYTTÅR og la oss håpe att vi har mye å glede oss til i 2005 både med diskusjoner og nye duppeditter, som jeg svak får.

 

Hilsen en trivelig kar fra

BERGEN og Brann

Det kommer alltid noe spennede å bruke penger på!

 

Jeg er ikke bergenser, men jeg håper at Brann får en ny knallsesong, gjerne ennå bedre enn den siste. Dette fortjener dere!!

 

Takk for det gamle, og riktig godt nyttår til dere alle på dette oppegående forumet. Takk for alle gode tips jeg har lest og fått på forespørsel.

 

Have a cellular New Year!!!

Den Takker jeg deg for kjekt med sånne kommentarer og, da fortjener du en til Riktig Godt Nyttår til deg og din familie hvis du skulle ha det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...