haarod Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Det finnes andre måter å betale på... f.eks skal det jo komme spesielle kort som man kjøper. Disse kortene tilsvarer 1 mnd med WoW... regner med at det er en tallkode eller no sånt man må skrive inn for å aktivere spilletiden... ah det håper jeg virkelig mor vill heller ikke bruke VISA... Ikke foreldrene mine heller..
cselnes Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 noen som vet hva slike kort koster? og er det bare for en måned?
henrik_s Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) noen som vet hva slike kort koster? og er det bare for en måned? 30pund sirkus, for 2mnd Endret 8. januar 2005 av henrik007
Blakken Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Problemet her er at muttern ikke gidder bruke Visa kortet ! Er 17år og litt surt Hun er så redd for å bli svindlet osv! Bah, må finne en måte å spille på, MÅ Da er det simpelt henn du som ikke klarer å argumentere for deg. Voksne Mennesker handler på nettsider HVER dag. Det er ikke noe mindre trygt enn å dra kortet på Rimi butikken, hvor hvem som helst kan se koden du trykker inn.. Din mor er simpelt henn uviten.. Surt for din del.
haakoo Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 noen som vet hva slike kort koster? og er det bare for en måned? 30pund sirkus, for 2mnd Hvis du heller titter på side 1 av denne tråden så har jeg limt inn prisoversikten blizzard har gått ut med. Du finner den ellers på www.blizzard.co.uk .
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Går det ann å bruke Visa Electron til å betale i mnd?
Kultom Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Går det ann å bruke Visa Electron til å betale i mnd? Antagelig ikke, Spør faren/moren din om du kan betale dem i månden for at de betaler for deg.
Azper Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Snik deg opp om natten og skriv ned VISAkort nummeret til foreldrene dine.
SpankY Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 mener å ha hørt at det vil koste ca. 70 kroner i måneden jeg...huff...Dyrt!! Dyrt??? piff, eg betaler 77,94US (522,25NOK) for 6 månder og eg kan ikkje sei att det er så dyrt med tanke på att du betaler 500 for ett "single player" spill som Max Payne. Du betaler kansje ikkje 500 nå med det kosta nå rundt det nå det kom ut. Enkelt regnestykke, har spilt WoW i 9 dager nå 9x24=216 522/216=2,41 till nå har eg betalt 2,41NOK pr. time og enda har eg 5 månder att med speling La oss nå ta Max Payne, trur eg brukt rundt 15 timer på å spille det gjennom men la oss sei 40 timer for å vera sikker 500/40=12,5 som du ser så er det ikkje så dyrt i med tanke på kor masse meir du vil spela WoW 633k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå