Gå til innhold

Nyttårsfeiring. Fest! fest. fest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arhh! Tilbake fra fylla. Fortsatt brisen. En ting er i hvertfall sikkert med å drikke seg fra sans og samling, og det er at det ikke alltid er like morro. Spesielt ikke dagen derpå hvis du har gjort en og annen ting du angrer litt på. På fylle skalaen kan man komme over et punkt der det ikke lenger er morsomt å drikke, men du blir så drita at at du bare dasser rundt uten mål og mening og får ikke gjort noen ting. For så å være forbanna neste dag fordi du gikk glipp av så jævla mye!!

 

For å si det slik...: Mitt nyttårsforsett er å ungå a bli like drita som e var i går.

Endret av jjylf
Lenke til kommentar
Arhh! Tilbake fra fylla. Fortsatt brisen. En ting er i hvertfall sikkert med å drikke seg fra sans og samling, og det er at det ikke alltid er like morro. Spesielt ikke dagen derpå hvis du har gjort en og annen ting du angrer litt på. På fylle skalaen kan man komme over et punkt der det ikke lenger er morsomt å drikke, men du blir så drita at at du bare dasser rundt uten mål og mening og får ikke gjort noen ting. For så å være forbanna neste dag fordi du gikk glipp av så jævla mye!!

 

For å si det slik...: Mitt nyttårsforsett er å ungå a bli like drita som e var i går.

Heh, heldigvis slapp jeg den regla..:) Drakk ikke såppass mye, så ble egentlig en relativt fin kveld. Dessuten, vi mekka THE kalkunmiddag, hadde THE schlafe good mood vors, og hadde et genialt nach. Festen var heller ikke så gal til tider. Men det som utmerker seg er så absolutt vorset og nachet fo sho. FO SHO!

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ikke noe problem med folk som drikker seg litt fulle ny og ned. Det jeg derimot har problem med er personer som mister helt kontroll. Banker opp andre og rettogslett lager faenskap. Det å komme i etterkant å si "Fylla har skylda" er ingen unskyldning!

 

Jeg har ingen respekt for slike personer.

 

EDIT: Hvorfår står det at jjylf har null (0) inlegg?

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Jeg vil kalle det rusmisbruk å drikke seg fra sans og samling.

Du misbruker kanskje rusmidler den gangen, men du er ikke en rusmisbruker. Jeg definerer en rusmisbruker som misbruker rusmilder over lang tid. Ikke en gang i måneden. 2-3 ganger i uka så er du rusmisbruker, så fremt det er over lang tid. Russetida skal selvfølgelig ikke regnes med :p

Lenke til kommentar

Å si at å drikke seg full er "rusmisbruk" er vel kanskje litt feil? Det finnes ingen fasit på hvordan alkohol skal "brukes", så hvordan man gjør det er vel opp til hver enkelt å tolke...

 

For min egen del utspillte nyttårsaften seg slik:

 

31.1 kl. 18.00: Ankomst hytte i Porsgrunn med 14 andre venner

31.1 kl. 24.00: Raketter skytes opp, brisen

2.1 kl 13.00: Våkner opp på en sufa med barberskum overalt, våte sokker, tidenes største hodepine, 1 tom vodkaflaske, 18 tomme ølflasker og 1 tom vinflaske, 2 liter blandevann i form av battery, mozell og grape soda har blitt drukket opp... Ca. så mye husker jeg... Dem andre jeg festa med sa jeg holdt koken ganske bra... skal visstnok ha spist opp 5 grandiser og drukket 6 liter cola også... pluss at jeg hadde sett på The 5th Element, rota med ei kjerring, dusja og løpt rundt i boxeren ute på plenen den 1...

 

Jaja... sånn kan det gå... husker hvertfall at kalkunmiddagen på nyttåraften smakte fortreffelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...