Feh Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 En kompis av meg har DVD opptaker, og hadde tatt opp alle episodene av sist sesong av 24... skulle låne dvdene han hadde spillt inn, men... når jeg puttet inn DVDen, så stod det bare "reading" og neste "opening", den begynnte aldri å spille? (spilleren er en Philips 622, 3 år gammel) Fant så frem manualen og tittet litt... fant ut at spilleren skal ta både NTSC og PAL, samt at den tar Sone 2 (dvs Europa)... OG den skulle ta DVDRW (de jeg lånte av kameraten min var dvd+r plater... hvis jeg ikke husker feil) Satt så DVDen inn i pc'en, og så at den så akkurat ut som en hvilkensomhelst DVD... Må jeg gjøre spilleren sonefri for at den skal kunne spille brennte dvd'er? eller er det noe jeg har oversett...
Mr D Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Har kompisen husket å trykke finalize etter at han var ferdig med innspillingene?
Feh Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 Sendte melding til han, han mente han hadde gjort det, siden det stod på default eller noe...
Wipeout Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 (endret) Spilleren din skal støtte begge formatene forøvrig. Har du sjekket platene i en annen spiller? Endret 30. desember 2004 av Wipeout
Feh Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 Testet de hos en kompis istad... det funka der, han sin dvd spiller er ganske ny, så tenker det blir anskaffelse av en ny dvd spiller på januar salget ja tipper jeg kjøper en med divx støtte også...
overLoad Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Jeg tipper de ikke er finaliza. Finnes en del spillere som takler det. Det er svært få spillere som ikke klarer å lese DVD-R Finalzie er en funksjon som må kjøres til slutt på DVD opptakerne og er ikke noe man kan sette default.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå