Gå til innhold

nytt kabinett og PSU, erfaringer/ annbefalinger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff! Hvordan skal jeg si dette uten å provosere, cooler master kabinettet er stilfullt det er ikke chieftec :no:

 

Det coolermaster kabinettet er et bedre valg fordi det er letter og mindre vanlig enn chieftecen

Si det rett ut!

 

Chieftec er stygt. De klarer ikke putte sammen noe som duger.

 

Og til han som sa at da får du med en 360w strømforsyning: Altså, de chieftec-PSUene leverer ikke god strøm.. Er visstnok ustabile, og leverer bare 360w i korte stunder!

 

Alt i alt: Man kan da få mye bedre, penere, lettere ting for samme pris som det chieftec-tullet koster..

 

/Clvn

Lenke til kommentar

Det kabinettet du linket til i starten er et utrolig godt kabinett, og det er et du antagelig kommer til å like :)

 

Det var like før jeg bestilte det, men desverre så hadde det ikke god nok støtte for vannkjling stock, så valget ble en lian-li. Men hvis jeg skulle valgt et kabinett så hadde jeg valgt det du linket til..

 

Det er utrolig lett, samtidig som det ikke er skranglete . Det har gode ltermiske egenskaper, så det er et godt kabinett..

Lenke til kommentar
chieftec_at_360w.jpg

Chieftec 360W at 358,1W. Efficiency=69,3%.

 

I accidentally set wrong values for the current load, but it started and ran fine at 408W as well.

 

her er linken til quoten fra testen

 

Har aldri hatt noen problemer med Chieftec i det hele tatt,

Det er gode kvalitetspsuer. HATTELCO som vi tar datamaskiner

fra bruker både Chieftec kabbis og psu, solid og pålitelig.

Testen ovenfor bekrefter dette

Endret av zandro
Lenke til kommentar
Nei, men denne har, eventuelt kan du bare kjøpe ett par slike, og eventuelt ett par slike dersom det skulle bli for få kontakter...

nå er jeg visst ikke helt med her :hmm:

mener du at jeg kan kjøpe enten den PSU'en som har SATA strømkabel eller overgang fra molex til SATA, eller jeg kan kjøpe et par "slike" og "slike" til den som ikke hadde dette?

 

har jeg fostått riktig?? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...