Gå til innhold

Hvor mange musikk CD'er eier DU?


ThomasWH

Anbefalte innlegg

Jeg eier ca 600 musikk CD'er. 50% metal og 50% melodiøs rock.

 

MP3'er som man downloader uten å kjøpe albumet til etterpå, er en skam! DERFOR: Jeg eier ca 600 CD'er!

 

Mange tenker sikkert: "kjernekar! Du sparer jo flere ti-tusener av spenn på å laste ned!"

 

Jeg tenker: "Idioter! Dere kjører platebransjen til helvete når dere downloader uten å kjøpe!"

 

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenker: Evig feilpost. Musikkforumet er vel et bedre egnet sted for denne her.

 

Uansett, må si meg enig i det du sier. Eier vel et sted mellom 2-300 CD'er. Ingenting er så digg som å dra hjem fra byen med en bunke nye skiver.

Og inenting er så fælt som å gå igjennom lommeboka etter å ha sett hvor mye penger man har svidd av etterpå...

Lenke til kommentar
jeg må påstå at trance er veldig vanskelig å få kjøpt...det eneste er samleplater, og det meste er jo bare bås...... :no:

Egentlig ikke, du må bare vite hvor du skal handle. Sjapper som platekompaniet og free record shop har for det meste bare sånne "ultimate trance party deluxe edition vol 99". Nettet er også et ganske fint sted å få kjøpt billige cd'er (f. eks Tribaltrax).

 

Edit: Feil link :p

Endret av Jerre
Lenke til kommentar

Har ikke telling for å si det sånn. Men tror det sånn ca. 600 +- kan være en del mer også, har aldri telt og gidder heller ikke for mye jobb.

 

Men sånn ca.

 

Oppe på cd spiller'n ca 200, i hylla over ca. 100-150, i skuffen ca 200. i esken under senga ca. 80 og i hylla bak meg ca 50-60, og til slutt bilen ca 30 (da er hanskerommet fullt :p )

 

Og alt er bare sånn ca.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...