Gå til innhold

Nye medarbeidere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Medarbeider ?? hmm! hørtes litt intresant ut :smile:

har 10 år innen generel data ,har også klokket før,

har også skrive ferdigheter (best på norsk da lol)

tid har jeg også ettersom pc er mitt andre liv,

har masse ideer på lager , tror jeg har det som trengs jeg gett ( men bare tror da :smile:

Et stort minus da , jeg er fryktelig dårlig til å lage hjemme sider LOL

 

Medarbeider ja hmmm !

Lenke til kommentar

Jeg skrev meg inn som medarbeider i fjor engang, mange hyggelige mails, og masse god respons fra Lars. Min egen skyld at det ikke ble noe mere.. Jeg skulle begynne med en artikkel om vannkjølingen min (som jeg da begynte med) Dette var et hjemmelaget vannkjøling prosjekt som aldri ble ferdig på grunn av dårlige verktøy og så videre. Jeg er i full gang med nytt opplegg, denne gangen med mye mer erfaring og bedre verktøy. Får se hva det blir ut av opplegget.

 

Overklokking.no har vært litt død i det siste, og jeg tror de fleste savner moro-artikkler om vannkjøling. Lignende Frankencooler 2 og hjemmelaget billig vannkjøling prosjektene. Dette er artikler jeg har lest minst 20 ganger hver, og jeg elsker de fortsatt :smile:

Lenke til kommentar

Etter og ha lest virker det som om det er mange som vil bli medarbeider ,men de fleste er redde for og ikke forumlere seg bra nok og evt. skrivefeil

 

Så en fin løsning ville vell vell at det er en som er rimelig god i norsk som kan rette de artiklene som blir sendt inn?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-16 15:11, CFD skrev:


Etter og ha lest virker det som om det er mange som vil bli medarbeider ,men de fleste er redde for og ikke forumlere seg bra nok og evt. skrivefeil



 

Meg du sikter til? Jeg har desitert mest skirvefeil på dette forumet og formulerer utulig dårlig til tider. Vis jeg vil kan jeg skrive rimlig bra, må bare ha god tid.

Lenke til kommentar

Quote:


Bøgge Bakken skrev (2002-08-16 20:40):


Meg du sikter til? Jeg har desitert mest skirvefeil på dette forumet og formulerer utulig dårlig til tider. Vis jeg vil kan jeg skrive rimlig bra, må bare ha god tid.



 

Blant annet.

Det er så mange som sier:

Jeg vill gjerne bli medarbeider ,men skriver desverre litt for dårlig.

Det burde vært over 20personer som kunne ha blitt medarbeidere ser det ut som hvis de hadde formulert seg litt bedre.

Lenke til kommentar

Det er ikke småplukk hvis du ser hvor stor, populær denne siten er :smile: Du kan jo tenke deg at det er flere tusen som er innom denne web siden hver dag, tror ikke det er så mye som skal til for å miste seer antall. Tenk deg hvis alle hadde fått lov til å skrive "fritt" som du sier, tror ikke denne web siden hadde vært noe særlig da nei :smile: Litt for mye tullball tenker jeg lol.

 

ps. Riktig holding er også viktig å ha hehe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror du har misforstått litt her.

 

Det jeg mener med "fritt" er at jeg har satt 3 eller 4 punktum etter en setning, og det var visst kjempefeil. Og ang. hvordan jeg formulerer meg, så var det hele to begynnende setninger de klarte å pirke på. Og da mener jeg, for jeg mener det er småplukk, at det er vel ikke vanskelig for dere på overklokking.no å rette de småfeil som vi gjør, for dere må jo lese gjennom artiklene dere får tilsendt uansett, ikke sant?

 

Men uansett, spør vidar, han kan sikkert sende artikkelen min, eller gi meg e-post adressen din så kan du jo kikke på den selv.

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker feil, var det du som sendte en artikkel om din "story" som overklokker?

 

Årsaken til at vi ikke ville engasjere deg var at du ikke taklet å få kritikk på det du leverte. Artikkelen var for dårlig til å publiseres, men ellers var innholdet bra. Vi har ikke tid til å foreta så mye korrigering - artiklene bør være så bra som mulig før vi mottar dem. Word har en ganske bra stave- og grammatikk - kontroll.

 

Vi har for øvrig en korrekturavdeling på vår interne NEWS - tjener, og denne blir brukt dersom det er tid til det.

De fleste har en del uvaner i språket, men om man er villig til å ta kritikk og rette seg etter den - da byr det ikke på problemer.

Jeg gjør oppmerksom på at all kritikk er saklig. Vi kan være temmelig pirkete - men resultatet av slik pirk blir som regel bra. Bedre å være superpirker til å begynne med, slik at man kan få vekk alle store og små feiler. Er vi heldige, kan vi etterpå legge ut artiklene med et minimum av korrektur.

 

Jeg oppfordrer alle som har lyst til å forsøke seg som skribent hos oss! Moro er det! :smile:

 

Mvh,

Vidar Fagerjord

siteadmin & webredaktør @ http://www.overklokking.no

Lenke til kommentar

Moro sier du??

 

En ting er å få kritikk, men når dere ikke klarer å sette fingren bedre på problemet annet en at jeg får en usaklig tilbakemelding, virker hele systemet ganske så knotete spør du meg. Med Lars fikk jeg hvertfall klare meldinger om hva som måtte forbedres, og ikke bare noe greier som gikk rundt grøten hele tida...

 

Men men...

 

Ser jo hvor bra tester og atrikler er blitt så jeg veit ikke jeg... besøker overklokking.no mindre og mindre for å få ideer, for det er visst tørke hos dere for tida...

Lenke til kommentar

Kunne egentlig godt tenke meg å bli med på det der. Har IKKE over gjennomsnittlig peiling på overklokking, men er veldig glad i casemodding. Har et par prosjekter på gang nå, men vil ikke fortelle så mye før de er ferdige (ting tar tid, og vil ikke at noen skal stjæle idéene mine :wink:

Tenkte å skrive en artikkel selv om jeg ikke er med i ok.no, og sender den vel inn til redaksjonen med bilder og greier. Kanskje de er snille og slipper den igjennom..

 

-Rolf-

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jaja, det er lov å prøve. Jeg stiller meg hvertfall til disposisjon.

 

Siste prosjekt:

Vannkjøling av et MP system i et HQ08 ved bruk av flere Black Ice Micro, samt Papst 12dba vifter. Under konstruksjon...

 

Planlagt prosjekt:

Saab V4 kabinett i aluminium :smile: LOL

Front fra en saab V4, øvre del av grillen (den som normalt er på panseret), skal monteres på Cd-skuffen.

Jobber med å få tak i deler...

 

Hvis noe av dette er interessant kan dere jo ta kontakt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...