Gå til innhold

Nye medarbeidere


Anbefalte innlegg

I det siste har vi, med rette, fått mye kritikk for dårlig oppdatering og lite aktivitet. Grunnen har egentlig kokt ned til at vi er for få som skriver og ikke får gjort alt vi burde - vi har jo også et liv ved siden av Overklokking.no også. Samtidig ser jeg stadig vekk her på forumet at dere vil være med å bidra med artikler, prosjekter og tester, men jeg får nesten ingen henvendelser om å bli medarbeider! Dette til tross for at jeg til kjedsommelighet har gjentatt at vi kun publiserer artikler fra egne medarbeidere.

 

Dere har sikkert gjettet dere fram til hvor jeg vil. Overklokking.no trenger flere seriøse medarbeidere! De vi er på utkikk etter må ha følgende kvalifikasjoner:

 

- mer enn gjennomsnittlig greie på data og overklokking

- gode skriveferdigheter

- litt tid til overs - 1 artikkel i måneden er minimum

- helst være over 18 år

 

Jeg vil gjøre det klart først som sist - å være med i Overklokking.no innebærer ikke lønn. Det har dere sikkert forstått ut fra alt snakket om økonomien vår. Lønna består i å få drive på med det man liker og se resultatet "på trykk". Jeg kan love deg at vi har det gøy på "jobben" :wink:

 

Til å begynne med vil du skrive om eget utstyr, egne prosjekter eller guider/artikler du ellers har mulighet til å skrive. Etterhvert som du blir mer erfaren og stiger litt i gradene blir det aktuelt å teste ny hardware vi får til testing fra webshoper og evt. bruke det i prosjekter for Overklokking.no.

 

Om du enda ikke er skremt vekk er det deg vi vil ha. Skriv en artikkel/test/guide - egentlig hva som helst - og send den til meg på [email protected] innen utgangen av juni. Jeg vil gå gjennom alle forslagene og jobbe videre med de av dere som utmerker seg positivt.

 

Velkommen skal dere være!

 

 

_________________

Lars Bjerke

Ansvarlig leder og redaktør,

Overklokking.no

 

[ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2002-06-07 11:56 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-17 11:23, nyggen skrev:

Har tid, og masse pcer men trenger noen som kan skrive for meg....


Hvordan hadde du tenkt å legge det opp i tilfelle ?

 

Jeg får bedre tid fra høsten. Da blir det både mindre jobb og skole. Kunne godt tenke meg å skrive fra høsten av, og normalt har jeg ikke problemer med rettskriving.

 

Betingelser:

1. Oppdraget presenteres og gjennomføres ryddig ( fra begge sider ) - hvis man stadig må spørre om helt opplagte ting ( noen er utrolige rotehuer ).

2. Medarbeider, og ikke en anonym skriveslave.

3. Kjappe besvarelser på spørsmål.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 11:55, Zink skrev:

Quote:


Den 2002-06-17 11:23, nyggen skrev:

Har tid, og masse pcer men trenger noen som kan skrive for meg....


Hvordan hadde du tenkt å legge det opp i tilfelle ?

 

Jeg får bedre tid fra høsten. Da blir det både mindre jobb og skole. Kunne godt tenke meg å skrive fra høsten av, og normalt har jeg ikke problemer med rettskriving.

 

Betingelser:

1. Oppdraget presenteres og gjennomføres ryddig ( fra begge sider ) - hvis man stadig må spørre om helt opplagte ting ( noen er utrolige rotehuer ).

2. Medarbeider, og ikke en anonym skriveslave.

3. Kjappe besvarelser på spørsmål.

 

 

Trur han mente det som en spøk/morsomhet.

Lenke til kommentar

Quote:


aurstad skrev (2002-06-17 13:28):

at en kar modder/tester og en annen kar skriver og begge befinner seg milevis ifra hverandre må da være en dårlig ide???





 

Det er jå sånn det virker nå.

Medarbeiderne er jo rundt i det langstrakte landet vært.

Lenke til kommentar

Quote:



Det er jå sånn det virker nå.

Medarbeiderne er jo rundt i det langstrakte landet vært.



 

heh, trokke det er en kar som sitter og skrur og knoter i ei bu oppe ved bodø som så sender notatene til en journalist-spire på vestlandet som så igjen skriver artikkelen..

 

Ihvertfall høres det veldig rart ut, tror heller det er samme person som utfører moddinga/testinga som skriver artiklene!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-18 10:42, aurstad skrev:


Ihvertfall høres det veldig rart ut, tror heller det er samme person som utfører moddinga/testinga som skriver artiklene!


Siden 'nyggen' ikke ser ut til og lide av dysleksi, så kan det være andre årsaker. Særlige praktiske problemer burde det ikke være.

 

Jeg ville gjennomført testen, og sendt hele 'lefsa' ( bildematerialet i rekkefølge ), tatt en telefon og forklart nærmere om detaljer. Jeg tar notater, gjør jobben, og returnerer produktet for kommentar. Man har jo en viss oppfatning om hvordan en bra test skal se ut.

 

Å gjette på om dette er en spøk er jo håpløst nå -

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-06-18 12:00 ]

Lenke til kommentar

Har ikke fått lest hele historien her, pga litt liten tid idag, jeg sitter på en sånn helpdesk så det blir ofte mye mas. Når det gjelder mod`ing så er jeg på et velding lavt nivå der. Overklokker jo litt på CPU og skjermkort men veldig lite bruk av hammer og sag.

Har blekt inn 11 vifter i kassen min, alle med lav dB som det heter, men det bli jo litt støy selv om Microplex sine støymatter hjalp litt.

Hvis det er noe spesielt som dere mener bør testes ut så er det klart jeg kan teste litt og ta bilder underveis, men skriving på skolen var altså mitt mareritt så noe 10 siders rapport blir litt stress å få til.

 

Har litt info om hovedpc`en min på hjemmesiden min, og det kommer nok mer info om resten av pc`ene mine senere.

Lenke til kommentar

OK 'nyggen' - da er det bra at både 'aurstad' og 'Bøgge_Bakken' tok feil nok en gang.

 

- har forresten titta på sida di, og syns skrifta

'blør' kraftig - synd, fordi innholdet ellers er jo på god vei.

 

Har du noe seriøst på gang seinere, som krever mye skriving, så bare ta kontakt.

Lenke til kommentar

Tja, tror nesten jeg låner hjem noe hardware fra jobben alt i dag og får testet og lekt meg litt, jeg... sjønt jeg tviler på at det vil være til stor nytte, siden alt jeg en gang hadde som jeg kunne måle temperaturer etc. med har gått hen og dødd. Men jeg kan teste alt mulig annet, for bl.a. støy, og jeg skriver relativt bra. synes jeg selv, da :wink:

Så jeg skal prøve, skjønt jeg tviler på at det blir til noe :smile: Det finnes mange mer kvalifiserte mennesker her enn jeg.

spørsmålet er vel hvem av dem som gidder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...