Gå til innhold

Spesielle band anyone?


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kristen Death Metal og kristen Black Metal finnes helt sikkert, men det er sjelden, og det ødelegger det gode DM- og BM-bildet som eksisterer... Jeg liker verken kristen DM eller BM. Det trenger ikke være satanistisk eller hedensk, men det må bare ikke være kristent. Jeg hører heller på buddhistisk DM eller BM enn kristen DM eller BM...

Lenke til kommentar
Kristen DM vet jeg ikke noe om. Men kristen BM kalles også White Metal har jeg hørt!

White metal er vel nazistisk/rasistisk metal.

Kristen DM går fint an. Kristen seig og tung metal som handler om død? Ser ikkje noko problem med det akkurat.

Nei, White Metal er ment å være litt av det motsatte av Black Metal: Tung Metal med kristent budskap... fysjom :yucky:

Lenke til kommentar
Kristen DM vet jeg ikke noe om. Men kristen BM kalles også White Metal har jeg hørt!

White metal er vel nazistisk/rasistisk metal.

Kristen DM går fint an. Kristen seig og tung metal som handler om død? Ser ikkje noko problem med det akkurat.

Nei, White Metal er ment å være litt av det motsatte av Black Metal: Tung Metal med kristent budskap... fysjom :yucky:

Det er det jeg har hørt hvertfall :hmm:

Lenke til kommentar
Kristen DM vet jeg ikke noe om. Men kristen BM kalles også White Metal har jeg hørt!

White metal er vel nazistisk/rasistisk metal.

Kristen DM går fint an. Kristen seig og tung metal som handler om død? Ser ikkje noko problem med det akkurat.

Extol har noen sanger som er ganske mørke.

Det går jo an å synge det kristne budskap på den måten at du synger om det du slipper å oppleve hvis du blir kristen. :p

Lenke til kommentar
Sjangerdefinisjoner er noe urteit uansett. White Metal er i mine ører musikk allà Sturmwehr eller Bootboys.

Word!

Jeg liker ikke disse sjangrene, men jeg vet hva en del av dem innbefatter, og de brukes alt for mye... Når andre bruker dem, føler jeg det greit å fortsette med dem, men enkelte (faktisk ganske mange) band er vanskelige å definere inn i èn sjanger...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...