Gå til innhold

[PC] Half-Life: NorthClan.com - Siden er oppe!


Anbefalte innlegg

Skal lage noen forslag til deg, men får ikke startet på det før mandag kveld.

Håper det går. Trenger du både logo og design til websidene?

 

Er Adobe Sertifisert Ekspert "ADOBE ACE"

 

Hjelper gjerne til. :yes:

 

PS. Ønsker dere alle et godt nytt år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt nyttår til deg også asb ... og alle sammen btw.

Ja nei jo ... altså jeg trenger gode forslag til:

 

- banner (stor liten)

- logo

- "link til oss" buttons

- kanskje andre finurlige ting på siden

 

Ellers så er det fritt frem.

Men som sagt, sleng ut noen ideèr så blir jeg mer sikker på hva jeg egentlig vil ha her. Greit dette er min greie - men det er likesåmye ders - så vær så mye med på det som mulig. Bare artig.

 

Dessuten vil dette da omsider bli litt større enn HL2Dm ettervært, har allerede pratet med flere som vil delta som CS-lag, World of Warcraft vil dekkes - og det vil sannsyneligvis også Call of Duty: United Offensive. Poenget er kanskje og reise noe litt større enn "lol2k5 CS-shit clan we fragz0rz111!!11lolz" da kanskje. Og det har jeg tenkt til å gjennomføre, men da trenger jeg hjelp fra dere som er interesserte - og da en ikke navngitt sponsor.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Var jeg flinkere i PS skulle jeg hjulpet til, men regner med at asb ikke vil gjøre en dårlig jobb akkurat. :roll:

 

Jeg kan forøvrig ikke spille heller, siden skjermen min er ødelagt. Får muligens tak i en 15" CRT i morgen, så det løser seg nok. Ikke spill før litt senere på kvelden da... For min skyld? :innocent:

Vell du kan ikke hente den imorgen.. :ermm:

Skal på jobb da. Muligens til sent på kveld.

 

Du kan jo seff hente den senere da(på dagen altså)

Lenke til kommentar

@Datating: Den banneren var veldig grei faktisk. Noe i den duren er definitvt the way to go. Men å lage et logo i hjørnet f.eks, aka hw.no eller gamer.no (kanskje begge) og mer fancy text-effects hadde gjort seg. Men det der begynner og ligne noe.

 

@Xantir`: Som du sikkert skjønner traff datating rett på holdt jeg på å si. Men prøv og hold farger og temaer innenfor enten gamer.no eller hardware.no sitt design.

 

@Carl M: Du er lista

 

@Alle: Sia er godt på vei ... selve side er snart scripta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...