Gå til innhold

Kabinetter....Kom med gode anbefalinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg oppgraderte maskina, så kjøpte jeg "Chenbro Gaming Box", koster kun 549,. og er utrolig kjekt. Lite skruer, lite dilldall, lett og god gjennomtrekk og støvfilter overalt. Noe som er rimelig digg. Jeg har den i grå, ikke i oransj som bildet - og jeg er storfornøyd. Intelligent lagt opp inni, med harddisk-skuff og lettvint fremkommelighet overalt. Du får med og uten psu, jeg kjøpte med 350w. Det er orginalt ikke plexi-dør, men det kan du få kjøpt i tilegg. Noe som er unødvendig. Jeg er storfornøyd!

 

Komplett.no <- kjøp her!

Tom's Hardware sin anmeldelse!

Hardware.no sin anmeldelse!

Overklokking.no sin anmeldelse!

Lenke til kommentar

Antec Super Lanboy

 

Har bygd i det selv. Herlig kabinett!

 

- Veier lite

- Stilig

- Vindu (for de som liker det)

- Lett å bygge i

- Støydempende harddisk-montering

- 120mm vifteplasser

- 2 medfølgende vifter (støyer mye)

- Liten verktøyboks å legge skruer o.l. i

- Lett å skjule kabler (kan snu harddisker så ledningene ikke synes)

- Støydempende viftemontering for vifta i bakkant

- USB/Audio/FW i front

 

(Skrev det samme i den andre posten)

Lenke til kommentar

Cmstacker anbefaler jeg. Dyrt og bra. Kan Ordne det akkurat som du vil innvendig og plass til 2 psu `er uten modding.

 

Det har også 11 slotter i front som du kan bruke som du vil. En HD-modul med plass til 4 hd`er og en 120mm vifte tar 3 slotter og kan kjøpes løse om du vil ha mer en 1. Det har også støvmatter i front og i sidedør for å unngå Hybelkaniner i kassa :thumbup:

 

 

 

EDIT: link.

 

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=STCT01

 

 

 

 

-FrenTiX

Endret av frentix
Lenke til kommentar
Cmstacker anbefaler jeg. Dyrt og bra. Kan Ordne det akkurat som du vil innvendig og plass til 2 psu `er uten modding.

 

Det har også 11 slotter i front som du kan bruke som du vil. En HD-modul med plass til 4 hd`er og en 120mm vifte tar 3 slotter og kan kjøpes løse om du vil ha mer en 1. Det har også støvmatter i front og i sidedør for å unngå Hybelkaniner i kassa :thumbup:

 

 

 

EDIT: link.

 

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=STCT01

 

 

 

 

-FrenTiX

Dette kabinettet har jeg nettopp bestillt. lest masse reviews om det og det ser meget lekkert ut. gleder meg til det kommer i posten. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hvorfor ikke se på kabinetter andre plasser enn microplex? og f.eks se på 3DFxCool? syns etter min mening 3dfxcool har finere kabinetter, men mindre utvalg... Selv har jeg nettop kjøpt et AeroCool S202 Black og syns det er helt topp... er mye finere enn på bildet der, hele fronten skinner som en nylakkert bil med metallic farge svart :), det ser ut som "plastic fantastic" på bildet, men er i grunn ikke det... .... 2stk 80mm vifte plasser bak, og ink. 1stk 80mm m/fan grill i siden.... god plass til både harddisker og cd-rommer.... lyset i front kan av og til bli irriterende, men det er bare å koble av...Har nå for tiden 2stk uv-lys i det, og vifta som var med, + ei grønn uv-reactive 80mm vifte bak... Anbefales ;)

 

 

EDIT: Leifs

Endret av _lefze_pwns_all
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...