Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok ca. 90 før men jeg har ikke trent i det siste og har gått ganske mye ned i vekt...

Må vel nesten gå en dag og makse? Gått ned 8kg forresten, noen som vil tippe hva jeg tar den dag idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

77,5kg sist jeg prøvde, er 16 år, 185cm og veier 80kg. Klarer nok 80kg når jeg ikke er støl eller sliten.

Endret av Antipedoaction
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

17 år, 185cm, 75kg

Makset 90kg i går :)

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet (endret)

KJEMPEEDIT: Jeg så nå at jeg svarte på et innlegg fra 2004. Kanskje noe unødvendig.

Forøvrig har jeg treningsperser på 60 kg raw, og 72,5 kg med skjorte. veier rundt 70-71 kg.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Skrevet

15 år, ca 178 cm, veier nok nermere 70kg snart om ikke det, bruker whey tech proteinshake etc og tar rundt 80kg skulle jeg tro, slekta mi er bygd ganske kraftig, ligger i genene, lol

Skrevet

30 år nå, 187cm og 159kg. Mange vil vel si jeg er feit, men har hatt flere jobber hvor jeg løfta tungt hele dagen jevnlig (kasse-tver, vaskemaskiner osv) og har veid det samme i 3 år uansett kosthold. Prøvde meg på treningssenteret her for et par uker siden, og klarte faktisk 115kg. Da har jeg ikke trent styrke siden militæret i 2002 hvor jeg klarte 167.5kg på max med en kroppsvekt på 118kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...