Gå til innhold

VG, Norges største forum?


sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
    *  Antall lest fjernet.

      Den siste tiden har VGD i perioder gått seint fordi noen ”bomber” enkeltinnlegg med treff, åpenbart i den hensikt å få en debatt høyt opp på ”mest lest”–lista.

    * Sitatknappen fjernet

      Det har vært et tilbakevendende problem at enkelte debattanter siterer innlegg som åpenbart er i strid med reglene. Sitatknappen har rett og slett gjort det litt for enkelt å kopiere hele innlegg, og vi tror problemet nå blir mindre.

    * Vi setter stor pris på dine tilbake-

      meldinger, både positive og negative. Ta kontakt med oss på [email protected]

 

LOL! :D

 

Skikkelig kvalitet på det forumet der!

 

Ingen kontroll over noen ting jo..... :p

Lenke til kommentar

Politikk - Norsk:

 

GRANDIOSA

 

Det gjør meg bare trist... Grandiosa på julaften må være det samme som å rope ut at man er innebegrepet på "white thrash"!

 

LOL!!

 

Grandiosa i Politikk kategorien!!

 

Utrolig!!

 

Grandiosa opprettet: 23.12.04 16:02

 

Burde ikke noen moderatorer hatt tid til å stenge denne da?

Endret av ketchez
Lenke til kommentar

Man må også gi fra seg mobilnr. for å kunne registrere seg der, og da forsvinner mye av anonymiteten :no:

 

I tillegg må man også betale for å beholde brukernavnet sitt, vistnok får man 6 måneders prøvetid også koster det bare 10kr og fornye brukernavnet, men det er allikvel i ganske hårreisende at man må betale for å bruke noe som burde være gratis (i tilleg tar de også 10kr i gebyr hvis du skulle glemme passordet :mad: )

 

Servicen er også elendig, de har visst bare moderatorkonto som brukes av flere (kommer vel an på hvem som er på jobb den dagen). Det fører til at tråder som burde vært stengt ikke blir det i tillegg til at brukerne der har fått en inntrykk av at moderator er "der oppe", mens alle de andre er "her nede" (hvis dere skjønner hva jeg mener)

Brukerne må få anledning til å bli litt kjent med de som bestemmer.

 

Terningkast: 1 :thumbdown:

 

JA, jeg vet det er en skam, men jeg er faktisk medlem av VG sitt forum så jeg vet hva jeg snakker om :( Men ikke F... om jeg skal betale dem de 10 kronene når medlemskapet mitt utgår :nei:

 

EDIT: Skriveleif

Endret av Bluesky
Lenke til kommentar
leste litt på det forumet, og det kan umulig være mange moderatorer der. 

Masse drittposter og tull, ikke gøy å lese der i det hele tatt.

det har blitt mye tulleposter og sånt i det siste.. :(

og det er en gruppe der som heter backstage som man prater bare tull og sånt på.. alt for mye

I det siste? VGD har vært utelukkende tulleposter i to år nå.

Lenke til kommentar
leste litt på det forumet, og det kan umulig være mange moderatorer der. 

Masse drittposter og tull, ikke gøy å lese der i det hele tatt.

det har blitt mye tulleposter og sånt i det siste.. :(

og det er en gruppe der som heter backstage som man prater bare tull og sånt på.. alt for mye

I det siste? VGD har vært utelukkende tulleposter i to år nå.

jeg har merket mest i det siste. men jeg har bare drevet på data og internett, og spill delen av forumet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...