Plomma2 Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 det var ikke meningen å stjele din tosk!Hvor stor sjanse er det at du skal klare å skrive kortnr som funker? det et akuratt som lotto, jeg har ikke stjelt noe jeg kan ha skrevet feil kort nr eks! er det å stjele uansett piratkopier taper steam mye penger på og da sere hvordan de banner folk men cheating taper de ikke dritt på så det driter de i Det er altfor tynt grunn å banne noen for det jeg gjorde Det er fortsatt forsøk på å stjele. Det er det samme som å knivstikke noen og si "Det var ikke meningen at han skulle blø uhjel. Hva er sjangsen for det?" Spar meg. ok la oss si du skal kjøpe spillet og du skrev feil kortnr og det funka hva skjer da? uansett spillet ble automatisk sletta når jeg restarta steam Det kalles svindel som også er straffbart i følge norsk lov. ehh tror du må lese norges lover før du sier noe så jeg har "svindla" steam omg Så hvis jeg tar bankkortet ditt og gjetter koden, tar alle penga dine så har jeg ikke svindla deg fordi jeg "gjetta" koden? Hva er oddsen for at du har _den_ koden liksom?
Mala Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 /QUOTE]ehh tror du må lese norges lover før du sier noe så jeg har "svindla" steam omg HAr du lest Norges lover da? Eg har ikkje....
friskies Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Hvis du provde aa taste inn masse forskjellige kortnr. paa DIN egen konto, saa blir den sperret. De har en sticky paa steamforumet om dette. Hvis du leser den saa ser du en n00b som har gjort det samme, og de har all info om ham og anmelder ham og driter ham ut.
banantiss Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 (endret) det var ikke meningen å stjele din tosk!Hvor stor sjanse er det at du skal klare å skrive kortnr som funker? det et akuratt som lotto, jeg har ikke stjelt noe jeg kan ha skrevet feil kort nr eks! er det å stjele uansett piratkopier taper steam mye penger på og da sere hvordan de banner folk men cheating taper de ikke dritt på så det driter de i Det er altfor tynt grunn å banne noen for det jeg gjorde Det er fortsatt forsøk på å stjele. Det er det samme som å knivstikke noen og si "Det var ikke meningen at han skulle blø uhjel. Hva er sjangsen for det?" Spar meg. ok la oss si du skal kjøpe spillet og du skrev feil kortnr og det funka hva skjer da? uansett spillet ble automatisk sletta når jeg restarta steam Det kalles svindel som også er straffbart i følge norsk lov. ehh tror du må lese norges lover før du sier noe så jeg har "svindla" steam omg Så hvis jeg tar bankkortet ditt og gjetter koden, tar alle penga dine så har jeg ikke svindla deg fordi jeg "gjetta" koden? Hva er oddsen for at du har _den_ koden liksom? da har du STJELT bankortet jeg har ikke skrevet kortnr til noen har jeg? til dere som sier at kortnr må ha en eier,vis det hadde det så hadde kontoen blitt belastet og da hadde ikke spillet blitt automatisk sletta, tenk dere om før dere skriver noe EDIT:hvem sine penger har jeg stjelt foresten, hadde jeg stjelt pengene til noen så er det ikke steam ansvar uansett Endret 24. desember 2004 av banantiss
cheeplix Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 jeg har ikke skrevet kortnr til noen har jeg? Hvordan vet du det? tenk dere om før dere skriver noe
Pytagoras Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 (endret) Starter helt på førsten Da cs:s kom ut, jeg og kameraten min prøvde oss med å skrive inn tilfeldig tall på kortnr der du kjøper spillet, litt senere klarte vi det. I ditt første innlegg beskriver du hvordan du og din venn prøver dere på skrive inn tilfeldige tall via handel med kreditt-/bankkort. Dere har i så tilfelle den hensikt å tilegne dere verdier ved bruk av kreditt-/bankkort som ikke tilhører dere og som dere vitterlig er klar over. Dette havner under Straffelovens §§ 270 jfr. 271. Disse paragrafene omhandler "bedrageri" og "grovt bedrageri" har en strafferamme på inntil 3 års fengsel for bedrageri og inntil 6 års fengsel for grovt bedrageri. § 270. For bedrageri straffes den som i hensikt å skaffe seg eller andre en uberettiget vinning (1) ved å fremkalle, styrke eller utnytte en villfarelse rettsstridig forleder noen til en handling som volder tap eller fare for tap for ham eller den han handler for, eller (2) ved bruk av uriktig eller ufullstendig opplysning, ved endring i data eller programutrustning eller på annen måte rettsstridig påvirker resultatet av en automatisk databehandling, og derved volder tap eller fare for tap for noen. Straffen for bedrageri er bøter eller fengsel inntil 3 år. Medvirkning straffes på samme måte. Endret ved lover 11 mai 1951 nr. 2, 12 juni 1987 nr. 54. § 271. Grovt bedrageri straffes med fengsel inntil 6 år. Bøter kan anvendes sammen med fengselsstraffen. Medvirkning straffes på samme måte. Ved avgjørelsen av om bedrageriet er grovt skal det særlig legges vekt på om handlingen har voldt betydelig økonomisk skade, om den skyldige har foregitt eller misbrukt stilling eller oppdrag, om han har forledet almenheten eller en større krets av personer, om han har registrert uriktige regnskapsopplysninger, utarbeidet uriktig regnskapsdokumentasjon eller uriktig årsregnskap, eller om han vitende har voldt velferdstap eller fare for noens liv eller helbred. Endret 24. desember 2004 av Pytagoras
Rikky Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Å tippe riktig korttype, kortnummer og utløpsdato er ekstremt usannsynlig.
Trygve Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Å tippe riktig korttype, kortnummer og utløpsdato er ekstremt usannsynlig. Må du ikke skrive det samme navnet og adressen som står på kortet og da?
banantiss Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 jeg husker jeg skrev noe sånt 5555-5555-5555-5510 ,10101010505050 men det jeg ikke skjønner hva har jeg stjelt?
Djevlen Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 jeg husker jeg skrev noe sånt 5555-5555-5555-5510 ,10101010505050 men det jeg ikke skjønner hva har jeg stjelt? Les innlegget til Pytagoras du, så vil du nok skjønne. Tror nok ikke julenissen kommer til deg nei, du har ikke vært en snill gutt.
banantiss Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 nei jeg har vært slem gutt, jeg har stjelt bankkortet til lærern min OMG skulle tro jeg hade ranet dnb
banantiss Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 (endret) noen som skal anmelde meg? Endret 24. desember 2004 av banantiss
Djevlen Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 noen som skal anmelde meg? Allerede gjort det.
Mala Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 noen som skal anmelde meg? Allerede gjort det. :!:
banantiss Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 Dette havner under Straffelovens §§ 270 jfr. 271. Disse paragrafene omhandler "bedrageri" og "grovt bedrageri" har en strafferamme på inntil 3 års fengsel for bedrageri og inntil 6 års fengsel for grovt bedrageri. § 271. Grovt bedrageri straffes med fengsel inntil 6 år. Bøter kan anvendes sammen med fengselsstraffen. Medvirkning straffes på samme måte. Ved avgjørelsen av om bedrageriet er grovt skal det særlig legges vekt på om handlingen har voldt betydelig økonomisk skade, om den skyldige har foregitt eller misbrukt stilling eller oppdrag, om han har forledet almenheten eller en større krets av personer, om han har registrert uriktige regnskapsopplysninger, utarbeidet uriktig regnskapsdokumentasjon eller uriktig årsregnskap, eller om han vitende har voldt velferdstap eller fare for noens liv eller helbred.[/code] vær så snill a ikke anmeld meg please ikke gjør det a jeg vil ikke tilbringe mine neste 6 år i fengsel unskyld for at jeg skrev 5555550000 på kortnret greia men ikke si det til noen damn, jeg slapp lett unna egentlig jeg ber dere jeg har gjort mitt livs største tabbe ble sikkelig nervøs etter innlegget til Pytagoras Burdte jeg oppsøke hjelp eller det for risikabelt ? kansjke CIA er etter meg
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Jeg synes at de som driver med lureri og fantestreker må få ris på rumpen! God Jul!
MrLee Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 de fortjener iallefall å få steam kontoen sin sperra...
banantiss Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 (endret) åja skal si en ting til har funnet ut jeg ikke var banned !!! vis jeg hadde vært banned så hadde ikke jeg fått kunnet logget inn "Your account has been disabled." valve gikk blant etter denne cd keyen 5J52E-FVKXV-882FQ-YJXRQ-DOD98, de banna alle som spiller css med cd key som ligger på internet OSV OSV. blir du banned for du denne mailen "account disabled Hello, We have found activity in your Steam account (xxxxxxxxxxx) related to piracy. Your account attempted to use a CD-Key ending in FAY98 that was found published on the internet as part of an exploit to gain free access to Half-Life 2. Per the Steam Subscriber Agreement, we have disabled your account and any games contained in it. Your account will not be reactivated." Men dere er seriøs dumme i huet noen sier jeg for inntil 6år fengsel for det jeg gjorde det andre sier jeg har stjelt cs:s, noen kaller dr det piratversion:mrgreen: jeg sier bare voks opp folkens Men det er forsatt en ting jeg ikke har fått svar på (dere var tøffe istad) 1.Hvorfor sier dere at jeg har piratversion? 2.hadde jeg "stjelt" hl2 silver pakka men det kortonr, la oss si at det er noen som eier den kontoen da blir pengene belastet fra den kontoen og over til steam og da får jeg godkjent betaling! da har ikke valve noe med den saken å gjøre. KAN NOEN SVARE MEG PÅ DET? HER VAR PROBLEMET MITT!! les her dere eller her eller her heh Edit:skrivefeil hundrevis Endret 24. desember 2004 av banantiss
banantiss Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 Ærlighet lønner seg i lengedn min gode mann hva mener du? skjønte ikke hva du mente!!!
banantiss Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 Når du prøver å stjele får du ingen hjelp fra min side. stakkars meg
Anbefalte innlegg