Gå til innhold

Skjermkortet tok fyr


rvenes

Anbefalte innlegg

faen det der så scary ut... :ohmy:

 

men garantien derimot... du skal egentlig ikke få noe igjen, fordi du har tukla med kjølinga... bare les garantiavtalen... det blir nesten som når man trimmer en moped uten å registrere det på nytt... du kjører, en kjører på deg, men selv om det åpenbart var hans skyld, så får ikke du igjen en dritt på forsikringa fordi du har fjerna plomba.. :p formulert på en annen måte: du har ikke nødvendigvis skylda, men du får ikke noe igjen fordi du har tukla med noe...

 

EDIT: leste litt nøyere, din heldige faen! :p - grattis

Endret av KusaRS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det blir nesten som når man trimmer en moped uten å registrere det på nytt... du kjører, en kjører på deg, men selv om det åpenbart var hans skyld, så får ikke du igjen en dritt på forsikringa fordi du har fjerna plomba..

OT: Dette er etter hva jeg har hørt fra jurister ikke riktig. Sålenge ulykken hadde skjedd uten plombering også. Så får du alle pengene (evt noe avkortet om ulykken er mer alvorlig en den hadde vært).

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spesiell grunn til at du la det svidde kortet på antistatiskposen?

 

Har et passivt kjølt 9800pro, men jeg lengter mot raskere tider med nytt kort, og nytt system til høsten... Om jeg får spart nok blir det 939 med dual core og 850XT eller noe.. :):):)

 

Som, forøvrig, kun er antistatisk på innsiden, etter hva ekspertene sier, og i dette tilfellet var det noen andre.. Leste en guide her inne et sted på det..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Husker ikke helt i hvilken tråd det ble diskutert, men om det skal være anti-statisk inne i posene, så må det statiske flyttes et sted... Den lader ikke ut i lufte, så utsiden blir da statisk.

 

Men, what the heck, kortet kan vel ikke bli stort mer svidd enn det var.. hehe..

 

*Scorched Earth*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...