Gå til innhold

Hva spiser folk på LAN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm...da jeg laner med venner ganske ofte, minst 1, vanligvis 2 ganger i mnd'en, så blir det jo til at man tester ut diverse ting etterhvert som man blir lei av det det samme gamle.

 

så lista blir noe sånt som dette: (ikke kronologisk)

 

cola

fanta

flux

iste

pizza (grandis, alle typer eller big one vanligvis rally typen eller pepperoni)

hold it

wienertoast (må prøves, du finner de i kjøledisken på de fleste butikker, liten blå pakke med to toast i)

vårruller (kjøres i microen, da jeg liker de blaute framfor sprø, plus at det går så extremt mye raskere. 6 stk =ca 9,5min i micro)

 

ellers så blir det jo noe snop, da ofte smash. men har kjøpt litt nidar favoritter også. har testa ostepop, men blir så fettete på finga, kan ikke ha det på laser musa mi :love:

 

skal vel kanskje lane til helga, så da får jeg se om jeg kanskje finner på nye nytt.

 

har et forslag til de som vil prøve, fiskegrateng, enkelt og sunt.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Smører egne baguetter, da mener jeg mange. Jeg spiser veldig mye, så jeg spiser mange, derfor smører jeg mange. Blir til en god del pizza spising, en god del nudler, og annen kok opp mat, av den typen man tømmer kokende vann i samme boks som guffa ligger i. Spiser også veldig mye frukt, spesielt druer, men også veldi mye annen frukt. Skyller det som regelt ned med Cola Light/Zero, helst Zero, Farris (den med pære eller den rosa), eller juice ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg smører på baguetter (eller va nå enn di derre lange brødene heter)

MANGE baguetter... cola og fanta og MYE vann... halsdrops er viktig, bruker å glemme å drikke når jeg spiller, så jeg blir tørr i halsen, og da får man vont etter vert...

 

skal på LoVeLAN snart, da skal jeg ha med MASSE istee isteden for brus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...