Gå til innhold

Mens vi venter på D500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som syns d500 er oppskrytt?

Greit den har noen greie funksjoner men ikke noe revulosjon de fleste funksjonene finner du i andre tlf.

Største minuset syns jeg at det ikke er støtte for minnekort og symbian hadde vært et stort +.

Du har skjønt det! :w00t:

Må bare spørre. Hvilken telefon kombinerer alle de egenskapene D500 har?

 

Høyoppløst skjerm, megapikselkamera, bluetooth, mp3-avspilling OG liten størrelse? Samt samsung sin vanlige kvalitetsfølelse.

 

Den eneste som faktisk gjør dette er S700, men S700 er mye større (ja dette ER en vesentlig ulempe for ola nordmann), og den er i tillegg 1000,- dyrere enn D500.

 

Ellers så gjør ingen andre det, mange telefoner har forskjellige deler av spesifikasjonene, men ingen har alle som D500 har.

 

Hvordan kan D500 da være oppskrytt? Det er den mest komplette telefonen det er mulig å få tak i til 4000,-, og kun S700 matcher spesifikasjonene.

Lenke til kommentar
Må bare spørre. Hvilken telefon kombinerer alle de egenskapene D500 har?

 

Høyoppløst skjerm, megapikselkamera, bluetooth, mp3-avspilling OG liten størrelse? Samt samsung sin vanlige kvalitetsfølelse.

Vil si at 6630 og 7610 leverer alt du nevner der, pluss mer. Størrelsen er litt større, men det er ikke mye. Hadde man delt de i to deler og lagt oppå hverandre hadde ikke størrelsesforskjellen virket så stor.

 

og som min generelle kommentar til mobilen: Veldig greit, men ikke imponerende før de får med minnekort.

Lenke til kommentar
Må bare spørre. Hvilken telefon kombinerer alle de egenskapene D500 har?

 

Høyoppløst skjerm, megapikselkamera, bluetooth, mp3-avspilling OG liten størrelse? Samt samsung sin vanlige kvalitetsfølelse.

Vil si at 6630 og 7610 leverer alt du nevner der, pluss mer. Størrelsen er litt større, men det er ikke mye. Hadde man delt de i to deler og lagt oppå hverandre hadde ikke størrelsesforskjellen virket så stor.

 

og som min generelle kommentar til mobilen: Veldig greit, men ikke imponerende før de får med minnekort.

De er for store for ola nordmann..er svært få av kundene i butikken der jeg jobber iallefall som liker de to telefonene, de eneste er de som er spesiellt interesserte. Symbian er for de aller fleste veldig kronglete å sette seg inn i. Skjermen til samsung er bedre enn begge disse sine også...Og kameraet er klart bedre.

 

D500 er en telefon som folk flest sikler etter..fordi den er kompakt også. Pluss i et tøft slide-format

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

for det første har SE S700i IKKE symbian. Og for min del hadde den telefonen fungert fint, selvom jeg aldri hadde brukt mange av funksjonene, ved siden av at den er kostbar, det samme gjelder minnekortet også.

 

Samsung D500 tilbyr på de fleste funksjoner, utenom minnekortet. Jeg hadde et 256mb minnekort på min SX1, men brukte aldri så mye av plassen, det meste gikk kun til mp3, som jeg hørte på EN av gangen.

 

Jeg har hatt Samsung E700 før, og har aldri vært mere fornøyd med samsungs kvalitet på mobiltelefoner. Jeg mener at samsung lager fullverdige, og ganske feilfrie mobiltelefoner som skjelden KLIKKER.

 

En annen ting ved samsungs mobiltelefoner er kvalitetsfølelsen og designet som er rålekkert, og jeg kan legge til at det er ikke mange produsenter som lager slike telefoner.

 

For meg ville valget valgt på D500, ikke bare pga. prisen men også hva samsung presterer.

Lenke til kommentar
--

--

--

Er forstsatt litt uenig her.

 

I volum er det faktisk ikke veldig store forskjellen på 7610 og D500. Men det er klart at pga. formen virker D500 langt mindre.

 

Jeg er enig i at Symbian ikke er et pluss for så store markedsgrupper, men når det kommer til funksjonalitet bør det nevnes som et pluss.

 

Kamera bedre på D500 enn 6630? Det har ikke jeg sett, og isåfall er det ikke særlig merkbart.

 

Skjermen får vi ha ulike meninger om også. Jeg vil uten tvil valgt standard-S60-skjermen til Nokia fremfor en på 1,9 ".

 

Klart at mange sikler etter mobilen, men det er ikke alltid folk sikler av gode grunner. Den har uten tvil et utrolig fint design som mange liker.

Lenke til kommentar

Nå kan jeg sies å være såpass priviligert at jeg jobber i en av de få utvalgte butikken.

 

Og jeg har dette å si-

 

en ting som ikke kan nekte samsung for; er deres utrolige kvalitets følelse, bare det å kjøpe en av de billigste telefonene deres gir et helt annet kvalitets inntrykk enn en av de skrøpelig konkurrentene (ref nokia, siemens osv.).

 

Lyd og Bilde har alltid vært noen av de områdene hvor samsung alltid har vært best, dette kan man se tilbake på de første modellene som hadde FET skjerm, men dårlig batteri kapasitet. Men det var bra skjerm:)

 

Når det er sagt så er det noe spesielt med den 'slide' modellen, den er så jævlig PIMP, man bare skyver dekslet opp for å svare, raskt og enkelt; men med stil!:)

 

Med denne telefonen kan tom fattern min PIMPE litt når han svarer, og han digger det. 'svar med stil':)

Lenke til kommentar

 

D500 er en telefon som folk flest sikler etter..fordi den er kompakt også. Pluss i et tøft slide-format

Hva med Nokia 3230 ??? Har alt det samme og kommer sikkert ikke seinere enn Samsung D500. Folk glemmer dette! D500 kommer ikke før godt over nyttår og den er 2000 kroner dyrere enn 3230. Hadde heller ventet 2 uker på Nokia sin da. Den har Symbian også. :thumbup:

Lenke til kommentar
Skjermen får vi ha ulike meninger om også. Jeg vil uten tvil valgt standard-S60-skjermen til Nokia fremfor en på 1,9 ".

 

JaJa noen liker dårlige skjermer også ;)

Du har skjønt det!
Jeg faktisk ikke se at denne typen innlegg tilfører dette forumet noe som helst. Har du noe å si så kom med ett begrunnet svar å unngå disse intetsigende innleggene.
Lenke til kommentar

Nettopp kjøpt en svart D500 på Elkjøp.

Det har kommet inn noen få telefoner og de er ikke låst til Telenor.

Bare hatt div. Nokia og Ericsson men må si at kvaliteten er kjempebra på Samsung.

D500 er ikke helt profftelefon. Svakest er kanskje PC/Data itegrasjon/funksjonalitet. men for de fleste er ikke det så viktig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...